Боинг призна за грешката в модела 737 МАХ
ЕС и Свят 17.06.2019 09:23
Главният изпълнителен директор на Боинг призна, че компанията е допуснала "грешка" с проблемната предупредителна система в кабината на модела 737 Max преди двете смъртоносни катастрофи с най-продаваните самолети.
Председателят и главен изпълнителен директор Денис Мюленбург каза, че Боинг не е успял да комуникира „адекватно“ с регулаторните органи и клиентите, но защити широкия инженерен и дизайнерски подход към софтуера за контрол на предната част на самолета, който е в основата на разследването на произшествията, довели до спирането на полетите с този модел по целия свят.
Мюленбург призна, че компанията е допуснала грешка заради това, че не уведомила за дефектна предупредителна светлина на кабината на 737 Max регулаторните органи и клиентите и заяви, че глобалните регулаторни органи разследват това.
Изпълнителният директор на Боинг, който е под кръстосан огън заради дизайна на Max и заради начина, по който се отнесе към кризата с Боинг каза, че "виждаме с течение на времето все по-голямо единство между регулаторите", че Max трябва отново да получи разрешение за полети. Той изрази очакване, че това ще стане тази година.
Американската федерална авиационна администрация е обвинявала Боинг, че повече от година не е уведомил регулаторите, че индикатор за безопасност в кокпита на Max не работи.
Пилотите са ядосани, че компанията не ги е информирала за новия софтуер, който е свързан с катастрофите в Индонезия и Етиопия, при които загинаха 346 души. /БГНЕС
Председателят и главен изпълнителен директор Денис Мюленбург каза, че Боинг не е успял да комуникира „адекватно“ с регулаторните органи и клиентите, но защити широкия инженерен и дизайнерски подход към софтуера за контрол на предната част на самолета, който е в основата на разследването на произшествията, довели до спирането на полетите с този модел по целия свят.
Мюленбург призна, че компанията е допуснала грешка заради това, че не уведомила за дефектна предупредителна светлина на кабината на 737 Max регулаторните органи и клиентите и заяви, че глобалните регулаторни органи разследват това.
Изпълнителният директор на Боинг, който е под кръстосан огън заради дизайна на Max и заради начина, по който се отнесе към кризата с Боинг каза, че "виждаме с течение на времето все по-голямо единство между регулаторите", че Max трябва отново да получи разрешение за полети. Той изрази очакване, че това ще стане тази година.
Американската федерална авиационна администрация е обвинявала Боинг, че повече от година не е уведомил регулаторите, че индикатор за безопасност в кокпита на Max не работи.
Пилотите са ядосани, че компанията не ги е информирала за новия софтуер, който е свързан с катастрофите в Индонезия и Етиопия, при които загинаха 346 души. /БГНЕС
CHF | 1 | 2.00003 |
GBP | 1 | 2.2837 |
RON | 10 | 3.93021 |
TRY | 100 | 5.61962 |
USD | 1 | 1.82549 |
Последни новини
- 21:22 Хороскоп за събота, 27 април 2024 г.
- 19:42 Адвокатът на Григорова: Липсват нови 17 флашки, ЦИК казват, че вече са модифицирани за вота
- 19:34 Валентина Войкова поема оперативното ръководство на Евронюз България
- 19:27 Ема Стоун призова феновете си да се обръщат към нея вече с цялото й име
- 19:22 Цеков за новата арт инсталация на Терзиев: Надпис, тип „селски хоремаг“ за 100 000 лева
- 19:13 FT: Пристигането на руски войски в Нигер е смъртоносен удар за американските сили
- 19:05 Антъни Блинкън: Без китайска подкрепа войната в Украйна би била трудна за Русия
- 19:02 Разменен за Медведчук боец от "Азов": Руснаците ще спечелят, когато завземат Киев и стигнат до Лвов