Покупки с безконтактни карти Visa до 50 лв. без ПИН код
България 15.04.2019 14:29
Пролетната промоция на компанията включва атрактивни награди при безконтактни разплащания.
От 12 април безконтактните разплащания с карти Visa вече ще изискват въвеждане на ПИН код за покупки над 50 лв. вместо над досегашните 25 лв. Глобалният лидер в дигиталните разплащания предприема тази стъпка, за да отговори на потребностите на потребителите на карти Visa. Българите в големите градове все по-често използват безконтактни плащания в ежедневието си, като посочват като основни причини удобството, сигурността, лекотата и прозрачността на трансакциите. Най-популярните търговски категории за безконтактни плащания са фармацевтичните обекти, супермаркетите, бензиностанциите, заведенията за бързо хранене и напитки, както и дейностите, свързани с отдих и развлечения.
Проучване на Visa сред гражданите на големите градове в България от края на 2017 г. показа, че безконтактните плащания се възприемат като удобни и бързи. Затова 62% от респондентите го избраха като метод на покупка. Потребителите на възраст 18-34 години съставляват 42% от потребителите безконтактни карти, докато тези на възраст 35-65 години са 58%.
Според същото проучване, потребителите са склонни да плащат по-висока средна месечна сума за развлекателни стоки и услуги, когато покупката е направена с безконтактна карта. Респондентите плащат основно за посещения на ресторанти и барове (39%) и книги и списания (31%). Хората на възраст между 35 и 65 години са склонни да купуват с празници с безконтактни карти (25%) и самолетни билети (15%), докато тези под 34 години обикновено плащат за ресторанти и барове (45%). Почти половината от респондентите (44%) плащат безконтактно в ресторанти и барове няколко пъти месечно или по-често.
Пролетната промоция на Visa, която започна на 1 април и продължава до 23 юни 2019 г., има за цел да насърчи още повече използването на безконтактни карти за всекидневни покупки и потвърждава високия потребителски интерес към употребата на безконтактни карти. Тя дава възможност на всички Visa картодържатели, направили безконтактно разплащане, да участват в томбола за атрактивни награди, с които да си осигурят красиви спомени и преживявания.
Като ангажимент към иновациите, компанията Visa работи с широк спектър от партньори, за да гарантира, че потребителите имат достъп до безопасни, сигурни безконтактни разплащания, където и да се намират и каквото и устройство да използват. /24chasa.bg
От 12 април безконтактните разплащания с карти Visa вече ще изискват въвеждане на ПИН код за покупки над 50 лв. вместо над досегашните 25 лв. Глобалният лидер в дигиталните разплащания предприема тази стъпка, за да отговори на потребностите на потребителите на карти Visa. Българите в големите градове все по-често използват безконтактни плащания в ежедневието си, като посочват като основни причини удобството, сигурността, лекотата и прозрачността на трансакциите. Най-популярните търговски категории за безконтактни плащания са фармацевтичните обекти, супермаркетите, бензиностанциите, заведенията за бързо хранене и напитки, както и дейностите, свързани с отдих и развлечения.
Проучване на Visa сред гражданите на големите градове в България от края на 2017 г. показа, че безконтактните плащания се възприемат като удобни и бързи. Затова 62% от респондентите го избраха като метод на покупка. Потребителите на възраст 18-34 години съставляват 42% от потребителите безконтактни карти, докато тези на възраст 35-65 години са 58%.
Според същото проучване, потребителите са склонни да плащат по-висока средна месечна сума за развлекателни стоки и услуги, когато покупката е направена с безконтактна карта. Респондентите плащат основно за посещения на ресторанти и барове (39%) и книги и списания (31%). Хората на възраст между 35 и 65 години са склонни да купуват с празници с безконтактни карти (25%) и самолетни билети (15%), докато тези под 34 години обикновено плащат за ресторанти и барове (45%). Почти половината от респондентите (44%) плащат безконтактно в ресторанти и барове няколко пъти месечно или по-често.
Пролетната промоция на Visa, която започна на 1 април и продължава до 23 юни 2019 г., има за цел да насърчи още повече използването на безконтактни карти за всекидневни покупки и потвърждава високия потребителски интерес към употребата на безконтактни карти. Тя дава възможност на всички Visa картодържатели, направили безконтактно разплащане, да участват в томбола за атрактивни награди, с които да си осигурят красиви спомени и преживявания.
Като ангажимент към иновациите, компанията Visa работи с широк спектър от партньори, за да гарантира, че потребителите имат достъп до безопасни, сигурни безконтактни разплащания, където и да се намират и каквото и устройство да използват. /24chasa.bg
CHF | 1 | 2.08311 |
GBP | 1 | 2.34357 |
RON | 10 | 3.92989 |
TRY | 100 | 5.36882 |
USD | 1 | 1.84809 |
Последни новини
- 10:15 В Гърция обявиха кога ще можем да не платим за използвано такси
- 10:04 Марин льо Пен обвини прокуратурата в политически репресии
- 09:50 Разузнаването на Гърция ще обучава кадрите си по собствена програма
- 09:36 Тръмп избра и "своя глас" за Белия дом
- 09:23 Инфлацията в България неочаквано се ускорява през октомври както на годишна, така и на месечна база
- 09:10 НСИ: През октомври най-много са се вдигнали цените на развлеченията, културата и дрехите
- 08:58 Доналд Тръмп обеща край на войните в Украйна и Близкия изток
- 08:44 Путин по телефона с Шолц: Споразуменията за Украйна трябва да отчитат новите териториални реалности