Пазарът на смартфони в България има нов лидер
България 28.05.2016 16:41
Пазарът на смартфони в България вече има нов лидер.
Според последното проучване на IDC, Lenovo е завоювал лидерската позиция в бизнеса със смартфони в страната с 26,4% пазарен дял на база внесени устройства в страната през първото календарно тримесечие на 2016 година, което обхваща месеците от януари до март.
Данните се основават на задълбочени проучвания в сферата на мобилните устройства, а информацията преминава през представителен аналитичен процес за достоверност.
Lenovo е на българския пазар от септември 2014 година, когато представи и първите си смартфони у нас. Още в края на годината тогава от компанията се похвалиха с двуцифрен пазарен дял.
Стратегията на производителя отначало предвиждаше позициониране в ниския и средния ценови клас, където се оказва и най-голямото търсене.
Днес Lenovo вече гледа и към премиум класа с новите Moto устройства, които бяха представени в Археологическия музей през април. Припомняме ви, че Lenovo придоби Motorola от Google през 2014-та година за сумата от $2,91 милиарда.
“Изключително съм щастлив, че България е една от първите държави в света, в които Lenovo завоюва лидерска позиция и във смартфон сегмента. По този начин България и българският екип получават подкрепа и доверие да представят и занапред първи в Европа новите модели на компанията.”, коментира резултатите Владислав Иванов, лидер на смартфон бизнеса на Lenovo за Югоизточна Европа./money.bg
Според последното проучване на IDC, Lenovo е завоювал лидерската позиция в бизнеса със смартфони в страната с 26,4% пазарен дял на база внесени устройства в страната през първото календарно тримесечие на 2016 година, което обхваща месеците от януари до март.
Данните се основават на задълбочени проучвания в сферата на мобилните устройства, а информацията преминава през представителен аналитичен процес за достоверност.
Lenovo е на българския пазар от септември 2014 година, когато представи и първите си смартфони у нас. Още в края на годината тогава от компанията се похвалиха с двуцифрен пазарен дял.
Стратегията на производителя отначало предвиждаше позициониране в ниския и средния ценови клас, където се оказва и най-голямото търсене.
Днес Lenovo вече гледа и към премиум класа с новите Moto устройства, които бяха представени в Археологическия музей през април. Припомняме ви, че Lenovo придоби Motorola от Google през 2014-та година за сумата от $2,91 милиарда.
“Изключително съм щастлив, че България е една от първите държави в света, в които Lenovo завоюва лидерска позиция и във смартфон сегмента. По този начин България и българският екип получават подкрепа и доверие да представят и занапред първи в Европа новите модели на компанията.”, коментира резултатите Владислав Иванов, лидер на смартфон бизнеса на Lenovo за Югоизточна Европа./money.bg
CHF | 1 | 2.00003 |
GBP | 1 | 2.2837 |
RON | 10 | 3.93021 |
TRY | 100 | 5.61962 |
USD | 1 | 1.82549 |
Последни новини
- 21:22 Хороскоп за събота, 27 април 2024 г.
- 19:42 Адвокатът на Григорова: Липсват нови 17 флашки, ЦИК казват, че вече са модифицирани за вота
- 19:34 Валентина Войкова поема оперативното ръководство на Евронюз България
- 19:27 Ема Стоун призова феновете си да се обръщат към нея вече с цялото й име
- 19:22 Цеков за новата арт инсталация на Терзиев: Надпис, тип „селски хоремаг“ за 100 000 лева
- 19:13 FT: Пристигането на руски войски в Нигер е смъртоносен удар за американските сили
- 19:05 Антъни Блинкън: Без китайска подкрепа войната в Украйна би била трудна за Русия
- 19:02 Разменен за Медведчук боец от "Азов": Руснаците ще спечелят, когато завземат Киев и стигнат до Лвов