Електронен инвестиционен портал анонсира идеи на млади предприемачи от община Троян
България 09.02.2016 11:14
Община Троян ще създаде електронен инвестиционен портал, с който ще представя местните фирми и възможностите за инвестиции в региона. Работи се и по проект за създаване на регионален бранд с марката "Троян“.
Основната цел на инвестиционния портал ще е да анонсира в световната мрежа идеи на млади предприемачи от община Троян, за които се търси финансиране, обясни кметът Донка Михайлова, предаде БНР:
"Знам, че това е един иновативен за България модел, но си струва да тръгнем към този опит, тъй като той е доказал своята полезност в света."
Михайлова добави, че намерението на общината е тя да стане реален икономически субект, макар и засега в посока на експериментирането:
"Замислили сме и друг пилотен проект със създаването на регионален бранд "Мейд ин Троян" за производство на местни продукти, които да могат да бъдат продавани с марката "Троян". "
Донка Михайлова посочи, че това е известна европейска и световна практика и модерен подход от маркетинговите политики на фирми в сферата на туризма, производството на храни и напитки:
"По този начин, надяваме се, ще засилим и туристическия интерес към Троян и ще подтикнем държавата да мисли за създаването на модела на регионалните брандове в страната." /pik.bg
Основната цел на инвестиционния портал ще е да анонсира в световната мрежа идеи на млади предприемачи от община Троян, за които се търси финансиране, обясни кметът Донка Михайлова, предаде БНР:
"Знам, че това е един иновативен за България модел, но си струва да тръгнем към този опит, тъй като той е доказал своята полезност в света."
Михайлова добави, че намерението на общината е тя да стане реален икономически субект, макар и засега в посока на експериментирането:
"Замислили сме и друг пилотен проект със създаването на регионален бранд "Мейд ин Троян" за производство на местни продукти, които да могат да бъдат продавани с марката "Троян". "
Донка Михайлова посочи, че това е известна европейска и световна практика и модерен подход от маркетинговите политики на фирми в сферата на туризма, производството на храни и напитки:
"По този начин, надяваме се, ще засилим и туристическия интерес към Троян и ще подтикнем държавата да мисли за създаването на модела на регионалните брандове в страната." /pik.bg
CHF | 1 | 2.00003 |
GBP | 1 | 2.2837 |
RON | 10 | 3.93021 |
TRY | 100 | 5.61962 |
USD | 1 | 1.82549 |
Последни новини
- 21:22 Хороскоп за събота, 27 април 2024 г.
- 19:42 Адвокатът на Григорова: Липсват нови 17 флашки, ЦИК казват, че вече са модифицирани за вота
- 19:34 Валентина Войкова поема оперативното ръководство на Евронюз България
- 19:27 Ема Стоун призова феновете си да се обръщат към нея вече с цялото й име
- 19:22 Цеков за новата арт инсталация на Терзиев: Надпис, тип „селски хоремаг“ за 100 000 лева
- 19:13 FT: Пристигането на руски войски в Нигер е смъртоносен удар за американските сили
- 19:05 Антъни Блинкън: Без китайска подкрепа войната в Украйна би била трудна за Русия
- 19:02 Разменен за Медведчук боец от "Азов": Руснаците ще спечелят, когато завземат Киев и стигнат до Лвов