Yahoo с нова атака срещу Google и Facebook
Наука 06.10.2010 16:14
През последните години Yahoo поставиха като приоритет в политиката си предлагането на прецизни реклами, които да отговарят на всякакви правни изисквания и да покриват критериите за оригиналност и актуалност.
В съответствие с тази стратегия компанията е купила още една фирма, специализираща в сферата на рекламата, съобщава kaldata.com.
Компанията, с която се сдобиха Yahoo, носи името Dapper. Тя е основана в Сан Франциско, където всъщност осъществява основната си дейност.
Dapper е startup, основан през 2006 година. Работата на компанията е насочена предимно към създаването на визуални реклами. Върху този вид реклами потребителите скролират и кликват, за да открият предложенията, които в най-голяма степен съвпадат с търсеното от тях.
Представители на Yahoo споделиха, че Dapper ще влезе в приложение най-вече за по-ефективното и доходоносното, разбира се, предоставяне на динамични и персонализирани реклами за клиентите на компанията в различните й сайтове.
В тази връзка анализаторите са на мнение, че със сделката за покупко-продажбата на Dapper, Yahoo се стремят да предложат на рекламодателите по-добри възможности за преодоляване на конкуренцията с Google и Facebook, накъдето и все повече се пренасочват дигиталните рекламни бюджети.
Yahoo не дадоха коментар по повод това каква цена са заплатили за придобиването на рекламната компания Dapper. Стана ясно обаче, че сделката по присъединяването ще бъде финализирана до края на тази година. /news.bg
В съответствие с тази стратегия компанията е купила още една фирма, специализираща в сферата на рекламата, съобщава kaldata.com.
Компанията, с която се сдобиха Yahoo, носи името Dapper. Тя е основана в Сан Франциско, където всъщност осъществява основната си дейност.
Dapper е startup, основан през 2006 година. Работата на компанията е насочена предимно към създаването на визуални реклами. Върху този вид реклами потребителите скролират и кликват, за да открият предложенията, които в най-голяма степен съвпадат с търсеното от тях.
Представители на Yahoo споделиха, че Dapper ще влезе в приложение най-вече за по-ефективното и доходоносното, разбира се, предоставяне на динамични и персонализирани реклами за клиентите на компанията в различните й сайтове.
В тази връзка анализаторите са на мнение, че със сделката за покупко-продажбата на Dapper, Yahoo се стремят да предложат на рекламодателите по-добри възможности за преодоляване на конкуренцията с Google и Facebook, накъдето и все повече се пренасочват дигиталните рекламни бюджети.
Yahoo не дадоха коментар по повод това каква цена са заплатили за придобиването на рекламната компания Dapper. Стана ясно обаче, че сделката по присъединяването ще бъде финализирана до края на тази година. /news.bg
![]() |
1 | 2.07669 |
![]() |
1 | 2.26842 |
![]() |
10 | 3.86322 |
![]() |
100 | 4.09174 |
![]() |
1 | 1.67337 |
Последни новини
- 10:07 Радев: Срещата между Тръмп и Путин възстановява диалога и надеждата на всички ни за мир
- 09:57 Петър Воденски за срещата Путин-Тръмп: Глобалисткият модел приключи! Елитите трябва да си ходят!
- 09:51 Има задържан за пожара в Българово, огънят е овладян
- 09:45 299 водачи на МПС са проверени при спецакция на СДВР
- 09:34 Българка е била намушкана 10 пъти с нож и пребита със стол в Гърция
- 09:24 Бури в началото на предстоящата седмица, ще нахлува по-студен въздух
- 09:12 Кая Калас: Решимостта на Тръмп е от жизненоважно значение за войната в Украйна
- 09:02 Путин: Преговорите в Аляска ни приближиха към вземането на нужните решения