Porsche подсили 911 GT3 R Hybrid
Наука 19.03.2011 10:46
Porsche подобри 911 GT3 R Hybrid, който става по-лек, по-мощен и получава названието 2.0.
Готовият хибрид ще се състезава в надпреварата "24 на Нюрбургринг" и като се има предвид полученият опит от миналогодишната издръжливост, инженерите на Porsche са се фокусирали върху задачата да постигнат същите динамични характеристики, но с по-малък разход на гориво на обиколка. Главно затова е намалено теглото. Чрез използването на хибридни задвижващи компоненти, които са средно с 20% по-леки от първата версия, колата трябва да тежи с 50 кг по-малко (общо 1300 кг).
Бензиновият боксер остава със същия обем от 4,0 литра. Шестте му цилиндъра бълват 480 к.с. мощност, прехвърлящи въртящия момент към задните колела. Без промяна остава разработената от екипа на Williams маховик-генератор система KERS, преобразуваща чрез електромотор спирачната енергия в електричество, след което се връща обратно в колата. Но силата на двойката електромотори, задвижващи предната ос, е увеличена с 40 к.с. до общо 200 к.с.
Интериорът също е преразгледан. Най-силно промяната си личи върху волана, който се превръща в голям въртящ се калкулатор. Предстои да видим как пилотите на Porsche ще "смятат" с него това лято на 25-25 юни. /Агенция Speed-Press
Готовият хибрид ще се състезава в надпреварата "24 на Нюрбургринг" и като се има предвид полученият опит от миналогодишната издръжливост, инженерите на Porsche са се фокусирали върху задачата да постигнат същите динамични характеристики, но с по-малък разход на гориво на обиколка. Главно затова е намалено теглото. Чрез използването на хибридни задвижващи компоненти, които са средно с 20% по-леки от първата версия, колата трябва да тежи с 50 кг по-малко (общо 1300 кг).
Бензиновият боксер остава със същия обем от 4,0 литра. Шестте му цилиндъра бълват 480 к.с. мощност, прехвърлящи въртящия момент към задните колела. Без промяна остава разработената от екипа на Williams маховик-генератор система KERS, преобразуваща чрез електромотор спирачната енергия в електричество, след което се връща обратно в колата. Но силата на двойката електромотори, задвижващи предната ос, е увеличена с 40 к.с. до общо 200 к.с.
Интериорът също е преразгледан. Най-силно промяната си личи върху волана, който се превръща в голям въртящ се калкулатор. Предстои да видим как пилотите на Porsche ще "смятат" с него това лято на 25-25 юни. /Агенция Speed-Press
![]() |
1 | 2.07559 |
![]() |
1 | 2.26868 |
![]() |
10 | 3.86535 |
![]() |
100 | 4.10014 |
![]() |
1 | 1.67552 |
Последни новини
- 21:57 Хороскоп за сряда, 20 август 2025 г.
- 19:35 "Топлофикация - София" спира топлата вода в редица квартали в периода от 1 до 9 септември
- 19:26 Валентин Вацев: Путин предложи на Тръмп цял нов свят. Русия ще се върне на Балканите и в България
- 19:18 Лавров похвали Тръмп и критикува европейците за подхода им за уреждане на конфликта в Украйна
- 19:13 Банките са готови да удължат срока за внасяне на пари без такса заради приемането на еврото
- 19:11 Руски стратегически бомбардировачи Ту-95МС извършиха планиран полет над Японско море
- 19:04 Захарова за финландския президент Стуб: Да действа срещу своите скорошни нацистки съюзници!
- 19:01 Кремъл: Путин информира саудитския престолонаследник за разговорите си с Тръмп