Фейсбук иска договори с програмистите
Наука 14.05.2018 12:56
Социалната мрежа "Фейсбук" (Facebook) иска от разработчиците на софтуер за приложения да сключват договори. За тази цел ще им се наложи да регистрират свои компании, пише в понеделник "Известия". Изданието се позовава на уведомление, разпратено от "Фейсбук" до създателите на този вид услуги.
За да продължи да работи във "Фейсбук" е необходима проверка на приложението до 1 август 2018 година. След това разработчикът трябва да премине процес на верификация, за което е необходимо да има регистрирана компания. След проверката може да се сключи договор, който "ще съдържа допълнителни изисквания към сигурността". В списъка с документите, които може да се искат "сметки за комунални плащания, бизнес лицензи, сертификати за образование, учредителни документи".
Втвърдяването на изискванията към разработващите приложения за "Фейсбук" се появяват на фона на скандала с британската фирма "Кеймбридж аналитика" (Cambridge Analytica).
По-рано "Ню Йорк таймс" информира, че "Кеймридж аналитика" е можела да събере личните данни на над 50 милиона използващи социалната мрежа, за да разработи алгоритъм за анализ на политическите предпочитания на избирателите. Както разказаха на изданието бивши служители в компанията, алгоритъмът улеснявал разпространението на политическа реклама с цел потенциално влияние върху начина на гласуване от страна на избирателя. /БГНЕС
За да продължи да работи във "Фейсбук" е необходима проверка на приложението до 1 август 2018 година. След това разработчикът трябва да премине процес на верификация, за което е необходимо да има регистрирана компания. След проверката може да се сключи договор, който "ще съдържа допълнителни изисквания към сигурността". В списъка с документите, които може да се искат "сметки за комунални плащания, бизнес лицензи, сертификати за образование, учредителни документи".
Втвърдяването на изискванията към разработващите приложения за "Фейсбук" се появяват на фона на скандала с британската фирма "Кеймбридж аналитика" (Cambridge Analytica).
По-рано "Ню Йорк таймс" информира, че "Кеймридж аналитика" е можела да събере личните данни на над 50 милиона използващи социалната мрежа, за да разработи алгоритъм за анализ на политическите предпочитания на избирателите. Както разказаха на изданието бивши служители в компанията, алгоритъмът улеснявал разпространението на политическа реклама с цел потенциално влияние върху начина на гласуване от страна на избирателя. /БГНЕС
![]() |
1 | 2.08289 |
![]() |
1 | 2.25378 |
![]() |
10 | 3.85112 |
![]() |
100 | 4.05968 |
![]() |
1 | 1.67208 |
Последни новини
- 19:16 Георги Клисурски и Стефан Дъров са новите зам.-кметове на София
- 19:09 Търг за 126 милиона: МВР с оферти за патрулки "Форд", джипове "Шкода" и мотори БМВ
- 19:02 Истанбул въвежда строги мерки и глоби за пътуващите с каравани
- 18:54 Симулираха спасителна операция по море в Бургаския залив
- 18:47 Сарафов издаде нови указания как да работят прокурорите по случаи на домашно насилие
- 18:40 Германия и Франция искат санкции за „Лукойл“
- 18:31 Желязков към черногорски студенти: Бъдете смели, бъдете любопитни, бъдете непримирими
- 18:23 1800 актьори, творци и продуценти отказват да работят с израелски филмови институции заради Газа