Влюбените в Китай празнуваха онлайн Свети Валентин
Любопитно 15.02.2020 11:53
Тази година в Деня на влюбените кината в Китай бяха празни, тъй като премиерите на редица филми бяха отложени заради епидемията. Но някои филмопроизводители решиха да покажат творбите си онлайн. Излъчванията на живо помагат на бизнеса, а блогърите учат своята онлайн аудитория на романтични фрази, надявайки се да разведрят атмосферата на Свети Валентин. Според блогъра Алън Лау този специален период привлича повече публика, тъй като живите предавания могат да съберат двойки, които се намират на различни места.
Магазин за цветя в Шанхай вчера е продал 120 букета чрез платформите за излъчвания на живо. Макар и това да е наполовина от продажбите им за Свети Валентин през миналата година, те все пак са доволни. „Офлайн продажбите ни спаднаха значително заради епидемията, затова се насочихме към някои онлайн дейности. Според нас така можем да привлечем вниманието и да увеличим както офлайн, така и онлайн продажбите", казва директорът на магазина Жен Тън, предава "Радио Китай".
Развлекателните компании от своя страна заложиха на „облачните срещи", за да върнат своята аудитория. Шанхайската „TZ House" по принцип всяка година за Деня на влюбените организира концерти, но тази година те предложиха на своите последователи да пеят онлайн. Ако „облачните концерти" се окажат успешни, компанията ще опита да продължи с тях и в бъдеще.
„Публиката може да споделя любовни истории чрез излъчването на живо и да поръчва песни за своите половинки. Тези облачни срещи ще са началото на нашите онлайн шоута", каза представител на компанията.
Магазин за цветя в Шанхай вчера е продал 120 букета чрез платформите за излъчвания на живо. Макар и това да е наполовина от продажбите им за Свети Валентин през миналата година, те все пак са доволни. „Офлайн продажбите ни спаднаха значително заради епидемията, затова се насочихме към някои онлайн дейности. Според нас така можем да привлечем вниманието и да увеличим както офлайн, така и онлайн продажбите", казва директорът на магазина Жен Тън, предава "Радио Китай".
Развлекателните компании от своя страна заложиха на „облачните срещи", за да върнат своята аудитория. Шанхайската „TZ House" по принцип всяка година за Деня на влюбените организира концерти, но тази година те предложиха на своите последователи да пеят онлайн. Ако „облачните концерти" се окажат успешни, компанията ще опита да продължи с тях и в бъдеще.
„Публиката може да споделя любовни истории чрез излъчването на живо и да поръчва песни за своите половинки. Тези облачни срещи ще са началото на нашите онлайн шоута", каза представител на компанията.
![]() |
1 | 2.08979 |
![]() |
1 | 2.29315 |
![]() |
10 | 3.84885 |
![]() |
100 | 4.18971 |
![]() |
1 | 1.67108 |
Последни новини
- 09:04 Бездомни кучета нападат деца и домашни любимци в софийско село
- 08:58 Двойно убийство разтресе Полша: Армията се включи в преследването на заподозрения
- 08:52 Горещините се завръщат. Какъв юли ни очаква?
- 08:40 Тежка катастрофа до Плевен, мъж загина на място
- 08:31 Тежко ПТП край Ямбол - 7 човека, сред които и деца, са пострадали
- 19:29 300 хил. лв. предлагали на кмета на "Младост" за обществена поръчка за 5 млн. лв. за детска градина
- 19:14 МВР: По-малко тежки катастрофи и жертви по пътищата от началото на годината
- 19:02 Турската полиция е задържала десетки хора на забранено ЛГБТ шествие в Истанбул