Новото предизвикателство пред Бруклин Бекъм

Любопитно 21.10.2024 13:18 Снимка: ДНЕС+

Новото предизвикателство пред Бруклин Бекъм

Да имаш собствена кулинарна марка отдавна се превърна от нещо като мода в почти задължителна част от портфолиото на всяка звезда. Докато едни се фокусират върху вино и джин, други наблягат на лютите сосове.

Марката на Ед Шийрън се нарича Tingly Ted"s, шок рок звездата Алис Купър прави люти сосове, кръстени на най-големите си хитове, а дори Ким Кардашян е инвестирала средства в популярната марка Truff.

Новото попълнение в звездната люта лига е Бруклин Бекъм. Най-голямото дете на Дейвид и Виктория пусна на пазара Cloud 23 - марката му за люти сосове, която за момента се състои от две разновидности.

Hot Habanero е по-пикантният сос, докато Sweet Jalapeño е подходящ и за тези, които не са фенове на лютото. Интересен е и дизайнът на бутилките - стъклени, с дървени капачки и с етикети с херувимчета, те напомнят повече опаковки на скъпа козметика.

И наистина на фона на много други люти сосове, тези на Бруклин Бекъм са в малко скъпи - по 15 британски паунда бутилката. В прмоутирането на марката му се включи цялото му семейство - от съпругата му Никола Пелц през звездните му родители, както и братята, и сестра му.

Инвестицията в бизнес с люти сосове явно е умен ход от страна на сина на Дейвид и Виктория Бекъм - търсенето и продажбата им всяка година нараства с 10 % по света, пишат Guardian.

CHF CHF 1 2.10939
GBP GBP 1 2.35062
RON RON 10 3.92997
TRY TRY 100 5.43683
USD USD 1 1.87844