Любопитно 25.07.2022 11:36 Снимка: ДНЕС+
Netflix с нов абонаментен план с реклами
Последните месеци се оказаха най-тежките за бизнеса на Netflix, след като компанията загуби милиони абонати и освободи стотици от служителите си.
В началото на годината стрийминг платформата повиши и цените на абонаментните си планове, но обеща, че възнамерява да пусне нов, по-евтин план, който обаче ще включва реклами по време на гледане.
Наскоро стана ясно, че въпросният план ще се различава от останалите и с това, че той ще дава достъп само до част от съдържанието на Netflix, без да се уточняват детайли за момента.
Това съобщи Deadline, позовавайки се на изказване на Тед Сарандос, СЕО на Netflix.
По-негови думи абонатите, които избират плана с реклами, ще имат достъп до “голяма част” от филмите и сериалите в платформата, но не до всички.
Засега не е ясно какъв ще е регламентът или алгоритъмът за показването на реклами.
Deadline също цитира и писмо до инвеститорите в Netflix, което разкрива, че новият абонаментен план ще стартира рано през 2023 г.
Цената му обаче засега остава мистерия, но се спекулира, че тя ще е в диапазона от пет до десет долара месечно.
Още по темата
CHF | 1 | 2.08222 |
GBP | 1 | 2.35257 |
RON | 10 | 3.92982 |
TRY | 100 | 5.29006 |
USD | 1 | 1.90367 |
Последни новини
- 14:38 28 години по-късно: СДС-Варна отбеляза паметната за България дата 4 февруари
- 14:38 Велев: Фокусите свършиха, идва Видовден и трябва да се стягат коланите
- 14:29 Операция на далака ще бъде извършена на единия от мъжете, намушкан от 22-годишна жена
- 14:21 Участничка в "Ергенът" също пострадала от ботокс
- 14:14 АПИ със съвети към всички шофьори
- 14:08 От -8° до 22° през февруари - кога ще се радваме на пролетни температури
- 14:04 Кога ще спрат земетресенията? Изследват със сеизмографи подводния вулкан до Санторини
- 13:59 Високите цени "изяждат" ефекта от ваучерите за храна