Netflix превръща "Игра на калмари" в риалити шоу

Любопитно 15.06.2022 14:18 Снимка: ДНЕС+

Netflix превръща "Игра на калмари" в риалити шоу

Netflix набира участници за риалити шоу, вдъхновено от най-популярния сериал на всички времена - "Игра на калмари", съобщи Би Би Си.

Залогът обаче няма да е на живот и смърт, както е показано в южнокорейската антиутопия.

Вместо това 456 кандидати от цял свят ще играят игри, в които "най-лошата съдба е да се прибереш у дома с празни ръце", пропускайки шанса да спечелиш 4,56 млн. долара.

В сряда платформата съобщи, че новата поредица от 10 епизода - Squid Game: The Challenge - ще предложи "най-голямата парична награда в историята на риалити телевизията". "Докато [играчите] се състезават в поредица от игри, вдъхновени от оригиналното шоу - плюс изненадващи нови допълнения - техните стратегии, съюзи и характер ще бъдат подложени на изпитание, докато конкурентите около тях биват елиминирани", допълват от Netflix.

Участниците трябва да са на възраст поне 21 години. Те трябва да говорят английски език и да са на разположение за до 4 седмици в началото на 2023 г. за снимките.

Участниците са 456 като препратка към сериала, в който главният герой Сон Ги Хун също е наричан Играч 456.

CHF CHF 1 2.10939
GBP GBP 1 2.35062
RON RON 10 3.92997
TRY TRY 100 5.43683
USD USD 1 1.87844