
Любопитно 04.06.2024 19:37 Снимка: ДНЕС+
Instagram ще се наводни с реклами
Мнозина се опасяват, че това ще срине посещаемостта на платформата
Instagram наскоро започна да тества нова функция, наречена "Ad Breaks". Тя прави невъзможно пропускането на рекламните клипове, показвани при скролване и гледане на истории. На практика "Ad Breaks" изискат потребителя да гледа 3-5 секунди реклами на всеки няколко видени "сторита".
Основните приходи на Meta, компанията зад Facebook и Instagram, винаги са били от реклама. Meta обаче не е съобщила официално за включването на рекламните паузи, които не могат да се пропуснат. Това води до объркване и разочарование сред потребителите.
Мнозина са изразили недоволството си в Reddit и Х. Не липсват и потребители, които смятат да зарежат Instagram.
Роб Моузес (@RobMoses) изрази намерение да премине към TikTok поради паузите за реклами. Други са раздразнени и смятат да губят много по-малко време в Instagram.
В момента функцията "Ad Breaks" изглежда ограничена до малка група потребители, което предполага, че Meta провежда своеобразен тест, за да прецени реакцията на потребителите и да измери въздействието на функцията върху приходите от реклами.
Още по темата
![]() |
1 | 2.09113 |
![]() |
1 | 2.26343 |
![]() |
10 | 3.86375 |
![]() |
100 | 4.02778 |
![]() |
1 | 1.66227 |
Последни новини
- 12:41 Майка от Ардино дължи над 11 500 лева издръжки за трите си деца
- 12:33 Пешеходците и децата във фокуса на тазгодишната Европейска седмица на мобилността
- 12:26 Сметната палата дава болница "Лозенец" на прокурор
- 12:18 Меган Маркъл празнува завръщането на принц Хари у дома
- 12:09 София Вергара отложи участието си на наградите "Еми" заради инфекция
- 12:01 Шампионско посрещане за призьорите ни в бокса
- 11:54 Мъжът, заснел мечката в Ловеч: Кучетата я подгониха
- 11:46 Агенцията по заетостта: Близо 88 000 души започнаха работа през първото полугодие на 2025 г.