Любопитно 04.06.2024 19:37 Снимка: ДНЕС+
Instagram ще се наводни с реклами
Мнозина се опасяват, че това ще срине посещаемостта на платформата
Instagram наскоро започна да тества нова функция, наречена "Ad Breaks". Тя прави невъзможно пропускането на рекламните клипове, показвани при скролване и гледане на истории. На практика "Ad Breaks" изискат потребителя да гледа 3-5 секунди реклами на всеки няколко видени "сторита".
Основните приходи на Meta, компанията зад Facebook и Instagram, винаги са били от реклама. Meta обаче не е съобщила официално за включването на рекламните паузи, които не могат да се пропуснат. Това води до объркване и разочарование сред потребителите.
Мнозина са изразили недоволството си в Reddit и Х. Не липсват и потребители, които смятат да зарежат Instagram.
Роб Моузес (@RobMoses) изрази намерение да премине към TikTok поради паузите за реклами. Други са раздразнени и смятат да губят много по-малко време в Instagram.
В момента функцията "Ad Breaks" изглежда ограничена до малка група потребители, което предполага, че Meta провежда своеобразен тест, за да прецени реакцията на потребителите и да измери въздействието на функцията върху приходите от реклами.
Още по темата
CHF | 1 | 2.09988 |
GBP | 1 | 2.34991 |
RON | 10 | 3.9295 |
TRY | 100 | 5.36117 |
USD | 1 | 1.85527 |
Последни новини
- 13:45 Лена Бориславова връща Радостин Василев в ПП?
- 13:43 "Излъгаха ме, че трябва да ме стерилизират, за да не умра"
- 13:35 На "Дондуков" 2 чакат партиите да се нароят, за да вървят по Конституция
- 13:26 От 1 декември глобяват водачите, влизащи със стари коли в центъра на София
- 13:23 Четири жертви при атака срещу студентски общежития в Алепо
- 13:19 Посланикът на Грузия у нас подаде оставка
- 13:18 Два дизайна се съревновават кой да бъде бъдещият космически телескоп на НАСА
- 13:15 Бившата пиарка на Петков: Жестовете му към Възраждане са още от падането на първия кабинет на ПП