Главен спонсор се оттегля от „Биг брадър“: Не искаме тези участници да се бършат с нашите кърпи

Любопитно 11.10.2024 13:19 Снимка: ДНЕС+

Главен спонсор се оттегля от „Биг брадър“: Не искаме тези участници да се бършат с нашите кърпи

Главен спонсор се оттегля от Биг Брадър, като нанася жесток удар по предаването. Българска фирма, производител на луксозни хавлиени изделия, се отказа от своето продуктово позициониране в риалити формата „Биг Брадър 2024“.

Компанията обяви публично решението си на официалната си страница в Инстаграм, като подчертава, че е разочарована от съдържанието и подбора на участници в „Big Brother 2024“.

Марката CYXO иска да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности и завоалирано показва, че не си предствя точно тези участници да се бършат с техните кърпи и да обличат техните халати.

Ето точното изявление на казанлъшка фирма, участваща в риалитито с продукти на бранда си:

„Скъпи клиенти и последователи,
С голямо съжаление ви информираме, че сме разочаровани от съдържанието и подбора на участници в „Big Brother 2024“

За нас е важно марката CYXO да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности – принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение.

Това, което видяхме снощи на екран, не съответства на тези принципи, които не сме в състояние да пренебрегнем заради рекламни цели.
Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитаваме.

CYXO категорично не иска да бъде идентифициран с такъв тип съдържание и ще предприемем незабавни действия, като се свържем с NOVA TV с цел прекратяване на рекламния договор за продуктово позициониране.

Благодарим ви за доверието и разбирането. Ще продължим да работим заедно с вас, нашите клиенти, за да изграждаме заедно една по-етична и стойностна комуникация и бизнес среда.“

суухо

„Екипът на предаването явно се е постарал, и то много, да извади от най-низкото дъно участниците. Чрез показаните, драпащи за слава, обрисуват най-грозната възможна картина за потомците на Талев, Йовков, Чудомир, Майстора, Кабаиванска, Гяуров, Бояджиев, Свети Иван Рилски, Свети Климент и още безброй величия“, пише Нидал Алгафари.


„Да оставим потресаващия подбор настрана, двамата нови водещи са фатални. Много, ама ужасно, липсва Ники Кънчев“, пише Ружа Райчева, политически репортер в OFFNews.

А Кристина Патрашкова добавя: „Направи ми впечатление речниковия запас на участниците, няколко фрази са най-любими на тези участници – „топа, яко, много си хубава, лежанка, кафенце, плезир“. Ще бъде интересен сблъсък на манталитети“.

Култовото риалити се завърна 20 години след първия сезон.
16 личности са новите обитатели на най-популярната къща в България.

CHF CHF 1 2.08222
GBP GBP 1 2.33711
RON RON 10 3.93084
TRY TRY 100 5.22925
USD USD 1 1.78909