Красен Кралев: При създаването на туристическа стратегия трябва да има консенсус между всички полити
Избрано 01.10.2014 18:03
„От всички научени уроци, които имаме от предишния мандат и стъпвайки на изводите от тях в новата ни управленска програма, изходихме от категоричната потребност за създаване на самостоятелно Министерство на туризма. Създаването му покaзва фокусирането на сектора до най-висше политическо ниво“. Това заяви Лиляна Павлова, водач на варненската листа на ПП ГЕРБ на среща с представители на туристическия бранш във Варна. Участие в срещата взеха още кметът на града Иван Портних, и кандидатите за народни представители Красен Кралев и Калин Калевски.
Кралев коментира, че схемата, по която ще се осъществява промоцията на България като туристическа дестинация ще бъде основна функция на бъдещото министерство на туризма. „Като основен стратегически отрасъл при създаването на една пълна туристическа стратегия трябва да има консенсус между всички политически сили. Не може на всеки 4 г. да сменяме логотата на България”, категоричен бе той.
Кралев изтъкна, че предното правителство на ГЕРБ е било единственото, което реално е отделило и инвестирало на два пъти по 10 млн. лв. за реклама на туризма. „Няма да се връщам на правителството на НДСВ, където 10 млн. лв., които Шулева беше предвидила, отидоха в една рекламна агенция, за да си платят предизборната кампания”, каза кандидатът от варненската листа. Според него стратегията за туризма трябва да бъде разработена от маркетингови специалисти, експерти от министерството на туризма и браншовици.
От бранша изтъкнаха, че в морските ни курорти има много голям недостиг на спасители. „Ще направим всичко възможно, след като не могат да се посрещнат нуждите на бранша, да се даде възможност на плувните клубове да обучават и лицензират спасители”, каза Красен Кралев. Водачът на листата Лиляна Павлова бе категорична, че за водното спасяване е необходима нова наредба.
Кралев коментира, че схемата, по която ще се осъществява промоцията на България като туристическа дестинация ще бъде основна функция на бъдещото министерство на туризма. „Като основен стратегически отрасъл при създаването на една пълна туристическа стратегия трябва да има консенсус между всички политически сили. Не може на всеки 4 г. да сменяме логотата на България”, категоричен бе той.
Кралев изтъкна, че предното правителство на ГЕРБ е било единственото, което реално е отделило и инвестирало на два пъти по 10 млн. лв. за реклама на туризма. „Няма да се връщам на правителството на НДСВ, където 10 млн. лв., които Шулева беше предвидила, отидоха в една рекламна агенция, за да си платят предизборната кампания”, каза кандидатът от варненската листа. Според него стратегията за туризма трябва да бъде разработена от маркетингови специалисти, експерти от министерството на туризма и браншовици.
От бранша изтъкнаха, че в морските ни курорти има много голям недостиг на спасители. „Ще направим всичко възможно, след като не могат да се посрещнат нуждите на бранша, да се даде възможност на плувните клубове да обучават и лицензират спасители”, каза Красен Кралев. Водачът на листата Лиляна Павлова бе категорична, че за водното спасяване е необходима нова наредба.
CHF | 1 | 2.10101 |
GBP | 1 | 2.34512 |
RON | 10 | 3.92989 |
TRY | 100 | 5.35872 |
USD | 1 | 1.85721 |
Последни новини
- 15:58 Как да удължим живота на естествената коледна елха у дома
- 15:53 ПП-люспене: Изключиха Даниел Лорер от партията, искат оставката на Явор Божанков
- 15:46 Когато се мислиш за голям играч, а осъзнаеш, че си обикновена пионка
- 15:41 Нов тип батерии ще захранват пътническите дронове
- 15:37 Остава седмица до края на конкурса за най-красива външна коледна украса във Варна
- 15:28 В магията на 5 от най-старите коледни базари в Европа
- 15:25 Драма в парламента - ДБ се прегърна с "Възраждане", но Силви Кирилов не беше избран за председател
- 15:19 Бюджетът на София остава без актуализация