Железничари искат 10% увеличение на заплатите
България 06.03.2007 18:07
Недоволството на железничарите до два месеца ще прерасне в стачни действия, ако заплатите не се увеличат с 10 процента. За това предупредиха синдикатите от железопътния транспорт.
Промените в корпоративното подоходно облагане и лошото функциониране на наредбата за регулация на заплатите доведоха до масово напускане на кадри, както и до намаляването на квалификацията на работещите в БДЖ и Национална компания "Железопътна инфраструктура", заявиха представители на синдикатите, КНСБ и КТ "Подкрепа".
Синдикалистите настояват началната работна заплата в БДЖ да е 235 лева, 900 лева да достига най-високата заплата, като за всяка длъжност в БДЖ се получава възнаграждение според отговорността.
Председателят на КТ „Подкрепа” в БДЖ Божидар Тасев обяви, че не липсата на пари, а лошото управление и липсата на контрол в железниците създават проблемите в момента. Понастоящем средната скорост на влаковете в България е 41 км/час заради лошото състояние на железопътната инфраструктура.
От своя страна д-р Тренчев съобщи, че злоупотребите в „Топлофикация” може да се окажат детска играчка пред това, което е ставало в Националната компания „Железопътна инфраструктура”, където в момента тече прокурорска проверка.
Председателят на Федерацията на транспортните работници Йордан Манев допълни, че целта е не само да се повишат заплатите на железничарите, но и да се спасят българските железници./Дарик радио
Промените в корпоративното подоходно облагане и лошото функциониране на наредбата за регулация на заплатите доведоха до масово напускане на кадри, както и до намаляването на квалификацията на работещите в БДЖ и Национална компания "Железопътна инфраструктура", заявиха представители на синдикатите, КНСБ и КТ "Подкрепа".
Синдикалистите настояват началната работна заплата в БДЖ да е 235 лева, 900 лева да достига най-високата заплата, като за всяка длъжност в БДЖ се получава възнаграждение според отговорността.
Председателят на КТ „Подкрепа” в БДЖ Божидар Тасев обяви, че не липсата на пари, а лошото управление и липсата на контрол в железниците създават проблемите в момента. Понастоящем средната скорост на влаковете в България е 41 км/час заради лошото състояние на железопътната инфраструктура.
От своя страна д-р Тренчев съобщи, че злоупотребите в „Топлофикация” може да се окажат детска играчка пред това, което е ставало в Националната компания „Железопътна инфраструктура”, където в момента тече прокурорска проверка.
Председателят на Федерацията на транспортните работници Йордан Манев допълни, че целта е не само да се повишат заплатите на железничарите, но и да се спасят българските железници./Дарик радио
CHF
|
1 | 2.12937 |
GBP
|
1 | 2.21098 |
RON
|
10 | 3.8462 |
TRY
|
100 | 3.96669 |
USD
|
1 | 1.67911 |
Последни новини
- 19:27 30 милиона суданци се нуждаят от хуманитарна помощ
- 19:17 Тежка челна катастрофа в село Лозен
- 19:06 The Independent: Русия засили атаките срещу Украйна и прилага тактика, позната от Сирия и Чечня
- 18:55 Премиерът Желязков: Подкрепата ни за общините ще бъде постоянна и последователна
- 18:44 DeepState: Руската армия влезе с бронирана техника в Новопавловка
- 18:34 Чанти с пари и златна тоалетна: Корупционната криза, която "удари" правителството на Зеленски
- 18:22 Папата се срещна с холивудски звезди: Киното е жизненоважна „работилница на надеждата“
- 18:12 Пак избраха Ахмед Доган за почетен председател