Учиха “таралежите” как да правят кампания

България 01.10.2007 17:31

ПП “Новото време” и фондация “Фридрих Науман” организираха във Варна обучителен семинар за своите кандидати за общински съветници и кметове на кметства и общини. Цял ден претендентите за местен парламент в Североизточна България слушаха лекции и провеждаха дискусии за организиране и провеждане на предизборна кампания 2007. Лекторите Емил Кошлуков, председател на ПП “Новото време”, Красен Кралев, зам.-председател на партията, Гарбиела Маринова и Росица Кабзева от Централния щаб на партията разясниха на таралежите основните техники и правила при правенето на изборна кампания. Гост на семинара беше и Севгин Мюмюн, председател на Федерация “Справедливост – България”, чиито кандидати, начело с бившия земеделски министър Мехмед Дикме бяха интегрирани в листите на Новото време.

Лидерът на партията във Варна Красен Кралев сподели своя личен опит като консултант на Националния демократически институт на САЩ при провеждане на политически комуникационни и маркетингови кампании от предизборните мисии в Албания, ЮАР, Йемен, Украйна, Югославия. Като главен стратег на предизборната и рекламна кампания, Кралев представи визии за реклами, радио клипове и тактики за провеждане на кампанията. За да се поддържа напрежението в избирателите, визиите ще се появяват на вълни през цялото време на кампанията.

Всеки от над стоте участника получи “Предизборен справочник”, специално отпечатан за Местни избори 2007 от ПП “Новото време” и фондация “Фридрих Науман”. Наръчникът на кандидата за общински съветник и кмет съдържа основните отговори на въпросите от къде да започнем, с кого да работим и как да избегнем грешките. “В наръчника нашият екип се е опитал да ви даде ако не всички отговори, то поне най-важните”, сподели Емил Кошлуков пред членовете на партията.

CHF CHF 1 2.10101
GBP GBP 1 2.34512
RON RON 10 3.92989
TRY TRY 100 5.35872
USD USD 1 1.85721