Съветът на директорите на фериботната връзка отчете добра година
България 31.03.2006 15:14
Варна бе домакин на заседанието на Съвета на директорите на фериботната връзка - регулярния превоз на вагони и автомобили между Варна, Иличевск, Поти, Батуми и турското пристанище Дериндже на Мраморно море. В продължение на три дни представители на железниците и на собствениците на фериботни кораби от България, Украйна и Грузия търсеха нови, още по-ефективни начини за увеличаването на товаропотока от вагони и автотехника през Черно море и Мраморно море. През 2005 година между пристанищата Варна, Иличевск, Батуми и Поти с фериботите на “Укрферри” и на Параходство БМФ-ЕАД са превозени над 815 200 тона товари, което е с близо 12 процента повече от 2004 година.
Само направление Фериботни превози на Параходство БМФ отчита почти двойно увеличение на превоза на товари през Черно море в сравнение с 2000 година, съобщиха от пресцентъра на параходството. Ако трябва да се прави сравнение с 2004 година, то превозените вагони и тирове са с 1240 повече или 11 478 срещу 12 720.
Въпреки, че тенденцията в световен мащаб е превозите на вагони и автомобили да се увеличават значително, в момента корабите на “Укрферри” и “Параходство БМФ” са напълно достатъчни да се постигне ритмична доставка на вагони. Затова и участието на представителите на железниците на Грузия, Украйна и България в заседанието на Съвета на директорите на фериботната връзка е много съществено за решаването на проблемите със забавянето на вагони и възможността по-ефективно да се използват палубите на петте фериботни кораба.
Само направление Фериботни превози на Параходство БМФ отчита почти двойно увеличение на превоза на товари през Черно море в сравнение с 2000 година, съобщиха от пресцентъра на параходството. Ако трябва да се прави сравнение с 2004 година, то превозените вагони и тирове са с 1240 повече или 11 478 срещу 12 720.
Въпреки, че тенденцията в световен мащаб е превозите на вагони и автомобили да се увеличават значително, в момента корабите на “Укрферри” и “Параходство БМФ” са напълно достатъчни да се постигне ритмична доставка на вагони. Затова и участието на представителите на железниците на Грузия, Украйна и България в заседанието на Съвета на директорите на фериботната връзка е много съществено за решаването на проблемите със забавянето на вагони и възможността по-ефективно да се използват палубите на петте фериботни кораба.
CHF
|
1 | 2.12937 |
GBP
|
1 | 2.21098 |
RON
|
10 | 3.8462 |
TRY
|
100 | 3.96669 |
USD
|
1 | 1.67911 |
Последни новини
- 23:13 Хороскоп за понеделник, 17 ноември 2025 г.
- 19:31 Васил Велев: Хората от реалната икономика ще плащат повече, за да получават по-високи заплати в МВР
- 19:19 Почина астроложката Алена
- 19:09 "Фокс": Администрацията на Тръмп мълчи, докато корупционен скандал разтърсва Украйна
- 18:58 Киев: Поразихме рафинерия в Самарска област! Москва: Превзехме още две селища в Украйна
- 18:47 Коалиционните партньори в германското правителство се споразумяха за новите правила за военна служба
- 18:34 Кирил Дмитриев нарече "рядкост" мълчанието на САЩ за корупционния скандал в Украйна
- 18:22 Сега няма пари за нови паркоместа, затова първо се вдига цената за паркиране