С 20% са намелени участъците с ограничения на скоростта в жп мрежата
България 15.04.2008 11:55
Национална компания „Железопътна инфраструктура” (НКЖИ) постигна увеличение на средната скорост на движение на пътническите и товарни влакове по железопътната мрежа на България, чрез подобряване състоянието на железния път и инвестиции в жп инфраструктурата на страната.
Средната скорост на пътническите влакове в България за първите 4 месеца на годината е над 81 км/час, а на товарните – около 67 км/час. Тези стойности са достигнати още в края на 2007 г. и ръководството на НКЖИ продължава да работи в тази насока.
Реалното увеличаване на скоростта е с над 2 км/час в сравнение със скоростта на движение на през 2002 г., когато е била около 79 км/час за пътническите влакове и около 65 км/час на товарните.
Интензивната работа на НКЖИ през 2007 г. доведе и до намаляване броя на участъците с ограничения на скоростта на движение на влаковете с 20%. Така общата дължина на местата с ограничение по железопътната мрежа към днешна дата са около 400 км, докато през 2002 г. е била 496 км.
Приоритетна задача през 2008 г. за ръководството на НКЖИ е реализирането на две програми за намаляване на времето за пътуванията в направленията София-Пловдив-Стара Загора-Бургас и София-Владая-Перник. Успоредно с тях, НКЖИ ще работи за осигуряване на условия за устойчив график за движение на влаковете и намаляване на съществуващите ограничения на скоростта и за останалата част от железопътната мрежа на България.
НКЖИ е създадена през 2002 г. като национална компания за поддържане и управление на железния път и съоръженията от жп мрежата на страната. Компанията е и един от най-големите бенефициенти по Оперативна програма „Транспорт” на Европейския съюз. Тя ще реализира проекти на стойност 580 млн. евро, което е близо около 30% от общия бюджет на европейската програма за страната ни.
Средната скорост на пътническите влакове в България за първите 4 месеца на годината е над 81 км/час, а на товарните – около 67 км/час. Тези стойности са достигнати още в края на 2007 г. и ръководството на НКЖИ продължава да работи в тази насока.
Реалното увеличаване на скоростта е с над 2 км/час в сравнение със скоростта на движение на през 2002 г., когато е била около 79 км/час за пътническите влакове и около 65 км/час на товарните.
Интензивната работа на НКЖИ през 2007 г. доведе и до намаляване броя на участъците с ограничения на скоростта на движение на влаковете с 20%. Така общата дължина на местата с ограничение по железопътната мрежа към днешна дата са около 400 км, докато през 2002 г. е била 496 км.
Приоритетна задача през 2008 г. за ръководството на НКЖИ е реализирането на две програми за намаляване на времето за пътуванията в направленията София-Пловдив-Стара Загора-Бургас и София-Владая-Перник. Успоредно с тях, НКЖИ ще работи за осигуряване на условия за устойчив график за движение на влаковете и намаляване на съществуващите ограничения на скоростта и за останалата част от железопътната мрежа на България.
НКЖИ е създадена през 2002 г. като национална компания за поддържане и управление на железния път и съоръженията от жп мрежата на страната. Компанията е и един от най-големите бенефициенти по Оперативна програма „Транспорт” на Европейския съюз. Тя ще реализира проекти на стойност 580 млн. евро, което е близо около 30% от общия бюджет на европейската програма за страната ни.
CHF
|
1 | 2.11578 |
GBP
|
1 | 2.21775 |
RON
|
10 | 3.84726 |
TRY
|
100 | 3.98375 |
USD
|
1 | 1.6833 |
Последни новини
- 19:38 Страх от "AI балон" разтърсва Уолстрийт
- 19:32 Касияс, Линекер и още 5 световни легенди вече са в Залата на славата
- 19:23 Бащата на Илон Мъск: САЩ са обречени, защото белите ще станат малцинство
- 19:15 Зейн Малик се завръща в One Direction
- 19:06 САЩ премахват мита върху храни от Аржентина, Еквадор, Гватемала и Салвадор
- 18:58 ЛеБрон вече тренира, близо е до завръщане и пореден рекорд
- 18:50 Робот с "ума" на Аристотел: Човечеството е "ресурс", подходащ за "манипулация или елиминация"
- 18:44 След среща с Радев Сиярто вкара България като "ключов член" на "съюз срещу войната и миграцията"