Проверяват утре изграждането на тунел „Железница“ на АМ „Струма“
България 21.05.2020 17:50
Утре министърът на регионалното развитие и благоустройтвото Петя Аврамова и председателят на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ Георги Терзийски ще проверят напредъка при изграждането на тунел „Железница“ на автомагистрала „Струма“, съобщават от пресцентъра на АПИ.
Проектът за строителството на тунел „Железница“ на АМ „Струма“ се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г. Участъкът е с обща дължина 4,4 км и е разделен в 3 подучастъка, в това число тунелът, и обслужващ път от двете страни на съоръжението.
„Железница“ ще е с дължина около 2 км, с две отделни тръби в посока и е най-дългият пътен тунел изграждан досега у нас.
Изпълнението на обекта, което започна през октомври м. г., напредва и утре строителите ще достигнат до прокопаването на първите 500 м в посока от Кулата към София. На обекта се работи денонощно, без почивен ден едновременно в двете тръби и от двете страни на тунела. Съоръжението се изгражда по нов австрийски метод като се прокопават около 1,5-2 м във всяка тръба и посока на денонощие и веднага след това се прави първичната облицовка на съоръжението с крепежни елементи, пръскан бетон и анкери.
Усилено се работи и на участъците от двете страни на тунела. Отсечката преди съоръжението, пътувайки от София към Кулата, е с дължина 720 м, а тази след него е 1,4 км. В тази отсечка ще бъде изградена аварийна връзка, която при настъпване на непредвидена ситуация в тунела ще може да отведе движението в посока София по път Е79.
Проектът за строителството на тунел „Железница“ на АМ „Струма“ се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г. Участъкът е с обща дължина 4,4 км и е разделен в 3 подучастъка, в това число тунелът, и обслужващ път от двете страни на съоръжението.
„Железница“ ще е с дължина около 2 км, с две отделни тръби в посока и е най-дългият пътен тунел изграждан досега у нас.
Изпълнението на обекта, което започна през октомври м. г., напредва и утре строителите ще достигнат до прокопаването на първите 500 м в посока от Кулата към София. На обекта се работи денонощно, без почивен ден едновременно в двете тръби и от двете страни на тунела. Съоръжението се изгражда по нов австрийски метод като се прокопават около 1,5-2 м във всяка тръба и посока на денонощие и веднага след това се прави първичната облицовка на съоръжението с крепежни елементи, пръскан бетон и анкери.
Усилено се работи и на участъците от двете страни на тунела. Отсечката преди съоръжението, пътувайки от София към Кулата, е с дължина 720 м, а тази след него е 1,4 км. В тази отсечка ще бъде изградена аварийна връзка, която при настъпване на непредвидена ситуация в тунела ще може да отведе движението в посока София по път Е79.
CHF
|
1 | 2.10146 |
GBP
|
1 | 2.22001 |
RON
|
10 | 3.84605 |
TRY
|
100 | 4.04334 |
USD
|
1 | 1.70191 |
Последни новини
- 14:04 Енергийната комисия отхвърли ветото на Радев върху закона за продажбата на Лукойл
- 14:00 Тиха нощ и празнично вълшебство по Коледа в Залцбург
- 13:52 Театралната школа на Мариан Бачев бе изгонена от читалището след скандала "Хасърджиев"
- 13:48 Весела Лечева се подписа на стената на олимпийците в МОК
- 13:45 По-висок акциз ще вдигне цените на всички тютюневи изделия от Нова година
- 13:37 Напуканият блок в кв. "Хаджи Димитър" вече е празен, но не е ясно кой ще пази вещите на хората
- 13:28 Полша готви сделка с американски газ за Словакия и Украйна
- 13:23 Асен Василев: Борисов лъже, че сме лобирали за Пеевски