
България 25.08.2021 11:44 Снимка: ДНЕС+
Преоткрий България: Кампанията, която ни връща към корените ни и дава нов шанс на малкия бизнес
България крие много богатства и тайни, все още непознати за мнозина от нас. От уникална природа, през култура и история, та до автентични кулинарни изкушения - колкото и да сте пътували из родината, винаги има какво още да откриете. Затова и инициативата на METRO Cash & Carry „Преоткрий България“, която стартира преди една година, идва точно на време - защото сега повече отвсякога е време да подкрепим местния бизнес и да се върнем към корените си. Където ни чакат вълнуващи преживявания и незабравими спомени - съвсем наблизо, но толкова пленяващо непознати.
Кампанията „Преоткрий България“ цели именно това - да направи малко познати места из страната по-популярни, като по този начин даде шанс на малкия бизнес да се развива и да се възстанови след щетите, нанесени от пандемията. От една страна, фокусът на инициативата е да информира и запознава с тези не толкова популярни кътчета, а от друга дава и изключителна добавена стойност, тъй като на сайта можете директно да резервирате хотели и ресторанти на специални преференциални цени.
Освен на потребителите, сайтът е полезен и на местния бизнес - собствениците на хотели и ресторанти могат директно да се включат към платформата за резервиране, за да предложат услугите си. Платформата работи с 0% комисионна, както за потребителите, така и за хотелите и ресторантите.
"Ние сме убедени, че тази инициатива ще добави стойност в ресторантьорския сектор, но ще добави стойност и за местните български земеделски производители, ще облагодетелства и нашите бизнес партньори и най-вече ще бъдат облагодетелствани нашите крайни потребители, за да могат те да имат повече възможности за избор, когато решат да ходят на почивка или да консумират храна навън", споделя Атила Йенисен, главен изпълнителен директор на МЕТРО.
В тази насока работи и издаваната от метро брошура"Преоткрий България", на страниците на която са включени едни от най-типичните български продукти и рецепти. Така всеки ресторант или хотел, който се вдъхнови, може да обогати менюто си с традиционни български ястия. Рецептите са подбрани и разработени от звезден екип готвачи и ресторантьори, включващ Андре Токев, Юри Велев, Милен Панев и Веселин Дойков и са съобразени със спецификата и вкуса на българските продукти, така че да отговорят на предпочитанията на българските туристи, търсещи високото качество на родното фермерско производство.
Зад инициативата "Преоткрий България" като партньори на МЕТРО застават и редица български и международни марки, сред които „Димитър Маджаров“, Mastercard, Пощенска банка, Coca-Cola България, Загорка АД, OMV и DNA.
"За нас като компания, инициативата е още една крачка към осъзнаване колко ценни са родните продукти и услуги, и колко много смисъл има да подкрепим местния бизнес, производството и туристическите дестинации. Вярвам, че "Преоткрий България" е платформата, която ще предложи на едно място всичко нужно на потребителите, с което да им покаже колко гостоприемна и красива е нашата страна", казва Димитър Маджаров, собственик на "Димитър Маджаров"
В условията на глобална пандемия голяма част от туристическия сектор в България беше засегнат, и в най-голяма степен това важи за малкия бизнес. Платформата “Преоткрий България” дава възможността на собствениците на хотели и ресторанти не просто да предлагат услугите си в онлайн пространството, но и да получат ценен ресурс за развитие, който да им помогне да се позиционират на пазара по уникален начин. От рецепти за традиционни ястия, през наличност на продуктите по региони, до обучения и семинари - изключително полезна информация, която да спечели сърцето на всеки българин и чужденец, който търси автентичното преживяване.
“Смятам, че подобна инициатива е изключително полезна както за собствениците на хотели и ресторанти, така и за самите потребители. Днес повече от всякога хората осъзнават колко важно е личното преживяване и търсят уникалността. Малкият бизнес има възможността да предложи именно това неповторимо съчетание между автентичност и модерност - една уникална услуга, която да изведе туристическото преживяване отвъд масовостта и го превърне в ценен спомен”, допълва Кристина Цвечкова, бранд мениджър на Kimbino.
Повече за кампанията “Преоткрий България” може да научите на сайта на Преоткрий България, където ще откриете и предложенията от хотели и ресторанти и специалните изненади в рамките на инициативата.
![]() |
1 | 2.10033 |
![]() |
1 | 2.25716 |
![]() |
10 | 3.85385 |
![]() |
100 | 4.21711 |
![]() |
1 | 1.71504 |
Последни новини
- 09:01 От днес: Забраняват достъпа на коли пред Терминал 2 на летище „Васил Левски“ - София
- 08:53 50 години са нужни за възстановяване на гората в Пирин след пожара
- 08:44 Столична община продължава да чака собственикът на Симеоновския лифт
- 08:37 Летни бури и дъжд над Западна България
- 20:21 Хороскоп за понеделник, 4 август 2025 г.
- 19:27 Медицински хеликоптер транспортира 53-годишен мъж с тежка неврологична травма
- 19:14 Новите филми и сериали на Netflix през август
- 19:01 Модните гафове на Кейт Мидълтън