
България 21.01.2023 15:55 Снимка: ДНЕС+
Потребителска организация пусна образец на жалба срещу телекомите, които вдигат цените
Онлайн платформата „Ние, потребителите“ предостави в помощ на потребителите образец на жалба до компетентните органи относно индексацията на цените на телекомите.
Поводът е постъпили до тях запитвания и множество въпроси в онлайн пространството за изготвянето на модел, който да улесни хората при сигнализирането на институциите с искане да се намесят по казуса.
Вижте формуляра тук.
Къде и как да подадете жалбата си?
Комисия за защита на потребителите
Комисия за защита на конкуренцията
Омбудсман на Република България
Припомняме, че в началото на миналата седмица един от трите телекома обяви, че поради ръста на инфлацията за 2022 г. и на основание общите си условия ще увеличи цената на месечните абонаменти за услугите си с до 2 лв. Десет дни по-късно същото съобщи и вторият оператор, като посочи, че повишението при него ще бъде с 15,3%. Абонатите на двете дружества очакват да видят индексацията в следващите фактури. Вероятно скоро и третият телеком ще оповести същата новина.
Според експертите не е необходимо да се изчаква получаването на фактурите с новите цени, а трябва още преди това да се е случило да се предприемат спешни действия от компетентните институции.
Още по темата
![]() |
1 | 2.07603 |
![]() |
1 | 2.29262 |
![]() |
10 | 3.92926 |
![]() |
100 | 4.48288 |
![]() |
1 | 1.72214 |
Последни новини
- 08:44 Загиналите при експлозията в иранско пристанище станаха 14, шестима души са в неизвестност
- 08:32 Заради поройни дъждове обявиха частично бедствено положение в Северна България
- 20:32 Хороскоп за неделя, 27 април 2025 г.
- 19:40 Русия нанася удари по Одеска област с нов "мистериозен" дрон
- 19:32 Индия и Пакистан отново си размениха изстрели
- 19:25 Тръмп заплаши с нови санкции за Русия: Путин може би просто ме разиграва
- 19:23 Древните гръко-римски скулптури са били ароматизирани
- 19:14 "Хамас" може да освободи всички израелски заложници, поиска 5-годишно примирие