
България 21.01.2023 15:55 Снимка: ДНЕС+
Потребителска организация пусна образец на жалба срещу телекомите, които вдигат цените
Онлайн платформата „Ние, потребителите“ предостави в помощ на потребителите образец на жалба до компетентните органи относно индексацията на цените на телекомите.
Поводът е постъпили до тях запитвания и множество въпроси в онлайн пространството за изготвянето на модел, който да улесни хората при сигнализирането на институциите с искане да се намесят по казуса.
Вижте формуляра тук.
Къде и как да подадете жалбата си?
Комисия за защита на потребителите
Комисия за защита на конкуренцията
Омбудсман на Република България
Припомняме, че в началото на миналата седмица един от трите телекома обяви, че поради ръста на инфлацията за 2022 г. и на основание общите си условия ще увеличи цената на месечните абонаменти за услугите си с до 2 лв. Десет дни по-късно същото съобщи и вторият оператор, като посочи, че повишението при него ще бъде с 15,3%. Абонатите на двете дружества очакват да видят индексацията в следващите фактури. Вероятно скоро и третият телеком ще оповести същата новина.
Според експертите не е необходимо да се изчаква получаването на фактурите с новите цени, а трябва още преди това да се е случило да се предприемат спешни действия от компетентните институции.
Още по темата
![]() |
1 | 2.07868 |
![]() |
1 | 2.26369 |
![]() |
10 | 3.86688 |
![]() |
100 | 4.09752 |
![]() |
1 | 1.67423 |
Последни новини
- 10:06 Майката на загиналото в Несебър дете: За стотни от секундата – так-так и се скъсаха двата колана
- 09:59 След катастрофата с трима убити в Разград: Близки на жертвите искат справедливост
- 09:51 Бабата на удареното от ток в басейна дете: Огъна се като дъга и падна на земята
- 09:44 Гърция продължава борбата с два големи пожара
- 09:36 Очакват се подробности за задържането на 21-годишния заподозрян за убийството в Първомай
- 09:29 Идва есента! Щъркелите отлитат
- 09:21 Двоен ръст на работещите пенсионери в бюджетния сектор
- 09:14 И Белият дом със свой акаунт в TikTok