България 21.01.2023 15:55 Снимка: ДНЕС+
Потребителска организация пусна образец на жалба срещу телекомите, които вдигат цените
Онлайн платформата „Ние, потребителите“ предостави в помощ на потребителите образец на жалба до компетентните органи относно индексацията на цените на телекомите.
Поводът е постъпили до тях запитвания и множество въпроси в онлайн пространството за изготвянето на модел, който да улесни хората при сигнализирането на институциите с искане да се намесят по казуса.
Вижте формуляра тук.
Къде и как да подадете жалбата си?
Комисия за защита на потребителите
Комисия за защита на конкуренцията
Омбудсман на Република България
Припомняме, че в началото на миналата седмица един от трите телекома обяви, че поради ръста на инфлацията за 2022 г. и на основание общите си условия ще увеличи цената на месечните абонаменти за услугите си с до 2 лв. Десет дни по-късно същото съобщи и вторият оператор, като посочи, че повишението при него ще бъде с 15,3%. Абонатите на двете дружества очакват да видят индексацията в следващите фактури. Вероятно скоро и третият телеком ще оповести същата новина.
Според експертите не е необходимо да се изчаква получаването на фактурите с новите цени, а трябва още преди това да се е случило да се предприемат спешни действия от компетентните институции.
Още по темата
CHF | 1 | 1.9984 |
GBP | 1 | 2.28811 |
RON | 10 | 3.93061 |
TRY | 100 | 5.63567 |
USD | 1 | 1.82481 |
Последни новини
- 12:37 Тръмп нарече "корумпиран" съдията, гледащ неговото дело
- 12:33 Следващите дни: променливо време с чести валежи, гръмотевици. Слънце - само в неделя
- 12:27 Парма ще играе в Серия "А" след тригодишно прекъсване
- 12:25 Мъж преби и отвлече тийнейджърка в Козлодуй
- 12:14 Пекин затвърди влиянието си върху стратегическите Соломонови оствори
- 12:02 "Дойче веле" се пита, защо ЕС все още купува руски газ
- 11:58 Нинова: Целта е да изпратим в ЕП хора, които ще защитават българския интерес в Европа
- 11:55 Какви рискове крие Великденската трапеза?