
България 21.01.2023 15:55 Снимка: ДНЕС+
Потребителска организация пусна образец на жалба срещу телекомите, които вдигат цените
Онлайн платформата „Ние, потребителите“ предостави в помощ на потребителите образец на жалба до компетентните органи относно индексацията на цените на телекомите.
Поводът е постъпили до тях запитвания и множество въпроси в онлайн пространството за изготвянето на модел, който да улесни хората при сигнализирането на институциите с искане да се намесят по казуса.
Вижте формуляра тук.
Къде и как да подадете жалбата си?
Комисия за защита на потребителите
Комисия за защита на конкуренцията
Омбудсман на Република България
Припомняме, че в началото на миналата седмица един от трите телекома обяви, че поради ръста на инфлацията за 2022 г. и на основание общите си условия ще увеличи цената на месечните абонаменти за услугите си с до 2 лв. Десет дни по-късно същото съобщи и вторият оператор, като посочи, че повишението при него ще бъде с 15,3%. Абонатите на двете дружества очакват да видят индексацията в следващите фактури. Вероятно скоро и третият телеком ще оповести същата новина.
Според експертите не е необходимо да се изчаква получаването на фактурите с новите цени, а трябва още преди това да се е случило да се предприемат спешни действия от компетентните институции.
Още по темата
![]() |
1 | 2.09247 |
![]() |
1 | 2.28618 |
![]() |
10 | 3.8512 |
![]() |
100 | 4.19993 |
![]() |
1 | 1.6688 |
Последни новини
- 21:44 Хороскоп за вторник, 1 юли 2025 г.
- 19:36 Кметът на Враца и член на Изпълкома: Привличането на млади чужденци е по-добрият ход за клубовете
- 19:29 Първа група от 20 български пожарникари замина за Гърция
- 19:22 Турската полиция задържа над 50 души на забранено ЛГБТ+ шествие в Истанбул
- 19:17 Граждански организации от цяла София въстават срещу ППДБСС и Васил Терзиев
- 19:14 Кеворк Кеворкян: Марсианци
- 19:07 "Дойче веле": Източна Европа планира минен пояс срещу Путин
- 19:02 Потребителската кошница е поевтиняла с 3 лева за седмица