“Почетен клиент на БДЖ ЕАД” за 2006г. е преподавателка в италианския лицей
България 21.12.2006 13:51
Днес Изпълнителният директор на “Български държавни железници” ЕАД, Олег Петков връчи приза “Почетен клиент на БДЖ ЕАД” на г-жа Зоя Цонева от гр. Перник, преподавател в Национален учебен комплекс по култура с италиански лицей в гр. София, която е постоянен клиент на дружеството и пътува всекидневно в участъка Перник – Горна баня – Перник. Призът е учреден от Съвета на директорите на дружеството по повод на стартиралата в началото на тази година бонусна програма за клиентите на националния железопътен превозвач. Г-жа Зоя Цонева е пътникът, събрал най-голям брой бонусни точки през годината, и тя бе наградена от ръководството на “Български държавни железници” ЕАД с карта за безплатно пътуване по цялата железопътна мрежа за 2007г. Единадесет други участници в бонусната програма на дружеството, които са събрали еднакъв брой бонусни точки и при това с незначителна разлика спрямо броя на бонусните точки, натрупани от г-жа Цонева, също ще бъдат наградени. Всеки един от тези единадесет клиенти на „Български държавни железници“ ЕАД ще получи билет за безплатно пътуване в страната по избран от тях маршрут.
Бонусната програма и кампанията за номиниране на “Почетен клиент на БДЖ ЕАД” стартираха в началото на 2006 г. Основният принцип, заложен в бонусната програма, е възможността всеки пътник, закупил едномесечна или тримесечна абонаментна карта по редовна или намалена тарифа (срещу представяне на железопътна карта “Класик”, “Младеж” или “RailPlus O”), да получава определен брой точки в зависимост от типа на закупената от него карта. Целта на тази инициатива на националния железопътен превозвач е утвърждаване на нов тип отношение към клиента и подобряване на транспортната услуга. В бонусната програма взеха участие 645 клиенти на “Български държавни железници” ЕАД. Бонусната програма на „Български държавни железници“ ЕАД ще продължи и през следващата година. Кампанията за номиниране на “Почетен клиент на БДЖ ЕАД” за 2007г. ще стартира на 8-ми януари.
Бонусната програма и кампанията за номиниране на “Почетен клиент на БДЖ ЕАД” стартираха в началото на 2006 г. Основният принцип, заложен в бонусната програма, е възможността всеки пътник, закупил едномесечна или тримесечна абонаментна карта по редовна или намалена тарифа (срещу представяне на железопътна карта “Класик”, “Младеж” или “RailPlus O”), да получава определен брой точки в зависимост от типа на закупената от него карта. Целта на тази инициатива на националния железопътен превозвач е утвърждаване на нов тип отношение към клиента и подобряване на транспортната услуга. В бонусната програма взеха участие 645 клиенти на “Български държавни железници” ЕАД. Бонусната програма на „Български държавни железници“ ЕАД ще продължи и през следващата година. Кампанията за номиниране на “Почетен клиент на БДЖ ЕАД” за 2007г. ще стартира на 8-ми януари.
CHF
|
1 | 2.12937 |
GBP
|
1 | 2.21098 |
RON
|
10 | 3.8462 |
TRY
|
100 | 3.96669 |
USD
|
1 | 1.67911 |
Последни новини
- 20:43 Хороскоп за неделя, 16 ноември 2025 г.
- 19:38 Почина доц. Любомира Саздова, председател на Асоциацията на физиотерапевтите
- 19:27 30 милиона суданци се нуждаят от хуманитарна помощ
- 19:17 Тежка челна катастрофа в село Лозен
- 19:06 The Independent: Русия засили атаките срещу Украйна и прилага тактика, позната от Сирия и Чечня
- 18:55 Премиерът Желязков: Подкрепата ни за общините ще бъде постоянна и последователна
- 18:44 DeepState: Руската армия влезе с бронирана техника в Новопавловка
- 18:34 Чанти с пари и златна тоалетна: Корупционната криза, която "удари" правителството на Зеленски