Намалени са закъсненията на БДЖ, отчете транспортният министър
България 02.03.2017 19:22
За месец в системата на железницата графикът за движение на влаковете е подобрен от 77 % на 92 %. Закъсненията на база денонощие са намалени от 2500 минути на 680 минути.
Това заяви министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Христо Алексиев по време на демонстрационно пътуване с парен локомотив до Черепишкия манастир с участието на министър-председателя Огнян Герджиков, министри и дипломати.
Министър Алексиев отбеляза, че тези резултати са постигнати с по-добри организационни мерки без изразходването на допълнителен финансов ресурс, дори такъв бе спестен на дружеството.
Приоритетно в момента се работи за рефинансиране на заема на националния железопътен превозвач. "Това ще позволи на БДЖ да си поеме глътка въздух и по този начин дружеството да започне да си изпълнява своята инвестиционна програма", допълни министър Алексиев.
В последните дни се проведоха редица срещи с най-големия китайски инвеститор (CRRC). В близко бъдеще се очаква неговото писмено инвестиционно намерение, което ще включи погасяване на задълженията на БДЖ, както и инвестиция в завод за производство на мотриси и локомотиви. Това ще осигури дългосрочна наличност на подвижен състав за БДЖ.
Приходите на БДЖ от атракционни пътувания може да достигнат до 4 милиона лева на година, смята министър Алексиев. Идеята за днешното пътуване е да покажем пред дипломатическия корпус, в навечерието на националния празник, българската традиция, история, духовност, защото е важно и трябва да бъде популяризирано.
В момента се разработва програма за атракционни пътувания с железницата, като се водят разговори с туроператори за такава дейност. "Идеята е те да бъдат редовни пътувания, а не да бъдат периодични. За тази цел е нужен ясен график, включване на туроператор и реклама, и мисля че присъствието на целия дипломатически корпус днес, е една много сериозна реклама за това", добави още министър Христо Алексиев.
България е една от малкото страни в Европа, която притежава такъв подвижен състав - парни локомотиви и исторически вагони, които са в експлоатация. В повечето страни в Европа те са музейни експонати. Това е и най-голямото предимство за реализирането на намеренията ни за атракционните пътувания, отбеляза още министърът. /news.bg
Това заяви министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Христо Алексиев по време на демонстрационно пътуване с парен локомотив до Черепишкия манастир с участието на министър-председателя Огнян Герджиков, министри и дипломати.
Министър Алексиев отбеляза, че тези резултати са постигнати с по-добри организационни мерки без изразходването на допълнителен финансов ресурс, дори такъв бе спестен на дружеството.
Приоритетно в момента се работи за рефинансиране на заема на националния железопътен превозвач. "Това ще позволи на БДЖ да си поеме глътка въздух и по този начин дружеството да започне да си изпълнява своята инвестиционна програма", допълни министър Алексиев.
В последните дни се проведоха редица срещи с най-големия китайски инвеститор (CRRC). В близко бъдеще се очаква неговото писмено инвестиционно намерение, което ще включи погасяване на задълженията на БДЖ, както и инвестиция в завод за производство на мотриси и локомотиви. Това ще осигури дългосрочна наличност на подвижен състав за БДЖ.
Приходите на БДЖ от атракционни пътувания може да достигнат до 4 милиона лева на година, смята министър Алексиев. Идеята за днешното пътуване е да покажем пред дипломатическия корпус, в навечерието на националния празник, българската традиция, история, духовност, защото е важно и трябва да бъде популяризирано.
В момента се разработва програма за атракционни пътувания с железницата, като се водят разговори с туроператори за такава дейност. "Идеята е те да бъдат редовни пътувания, а не да бъдат периодични. За тази цел е нужен ясен график, включване на туроператор и реклама, и мисля че присъствието на целия дипломатически корпус днес, е една много сериозна реклама за това", добави още министър Христо Алексиев.
България е една от малкото страни в Европа, която притежава такъв подвижен състав - парни локомотиви и исторически вагони, които са в експлоатация. В повечето страни в Европа те са музейни експонати. Това е и най-голямото предимство за реализирането на намеренията ни за атракционните пътувания, отбеляза още министърът. /news.bg
![]() |
1 | 2.02866 |
![]() |
1 | 2.32331 |
![]() |
10 | 3.92989 |
![]() |
100 | 4.89715 |
![]() |
1 | 1.79615 |
Последни новини
- 11:17 Деца, оцелели в Кочани, разказаха за ужаса
- 11:09 Журналисти от РСМ за фаталния клуб в Кочани: Безконтролна импровизация!
- 11:01 Ще се съберат ли отново Бен Афлек и Дженифър Гарнър?
- 10:54 Блокираните на МКС астронавти се очаква да се завърнат на Земята във вторник вечерта
- 10:48 Джъстин Бийбър призна, че се "дави“, заради "всичката болка“, която е преживял
- 10:39 Сметната палата "поправи" грешки за 4,1 млрд. лева в отчетите на бюджетни организации
- 10:32 Певец от „ДНК“ се върнал да спасява хора и е загинал в пожара в Кочани
- 10:24 Сигнал: Мъж с параноидна шизофрения агресира срещу жени в София