Мутафчиев иска 2 млрд. лв. за железниците
България 28.07.2008 10:36
2 милиарда лева за подмяна на подвижния състав на железниците е поискал транспортният министър Петър Мутафчиев по време на разширеното заседание на съвета на тройната коалиция в Банско, разказаха участници във форума. Дискусията по темата се проведе късно снощи и така завърши сбирката на управляващите.
В доклада си транспортният министър настоял в бюджета за 2009 година само за железниците да бъдат предвидени 600 милиона лева. Срещу сумата за подмяната на подвижния състав остро реагирали от ДПС и НДСВ, като определили искането като нереалистично.
Христо Бисеров посочил, че железниците са най-нереформираната система в страната ни, били по-зле от МВР.
Председателят на транспортната комисия в Народното събрание Йордан Мирчев от НДСВ предложил държавата да се ангажира с дългосрочна финансова стратегия за модернизиране на железопътния транспорт.
Официално от правителствения пресцентър съобщиха късно снощи, че на форума е било взето решение до 15 септември работна група да изготви финансова рамка за модернизиране на железниците за периода от 2008 до 2013 година.
Целта била обновяване на железопътната инфраструктурата и регламентирано, според европейските изисквания, закупуване на нови вагони и локомотиви. /Дарик радио
В доклада си транспортният министър настоял в бюджета за 2009 година само за железниците да бъдат предвидени 600 милиона лева. Срещу сумата за подмяната на подвижния състав остро реагирали от ДПС и НДСВ, като определили искането като нереалистично.
Христо Бисеров посочил, че железниците са най-нереформираната система в страната ни, били по-зле от МВР.
Председателят на транспортната комисия в Народното събрание Йордан Мирчев от НДСВ предложил държавата да се ангажира с дългосрочна финансова стратегия за модернизиране на железопътния транспорт.
Официално от правителствения пресцентър съобщиха късно снощи, че на форума е било взето решение до 15 септември работна група да изготви финансова рамка за модернизиране на железниците за периода от 2008 до 2013 година.
Целта била обновяване на железопътната инфраструктурата и регламентирано, според европейските изисквания, закупуване на нови вагони и локомотиви. /Дарик радио
CHF
|
1 | 2.11578 |
GBP
|
1 | 2.21775 |
RON
|
10 | 3.84726 |
TRY
|
100 | 3.98375 |
USD
|
1 | 1.6833 |
Последни новини
- 13:56 Топлофикациите се правят на ударени: ЕС забрани "сградна инсталация", но...сметките ни остават
- 13:48 Трик или скандал? Чичото на Рубиалес го замери с яйца при представяне на книгата му (ВИДЕО)
- 13:41 Медведев: Острият скалпел на историята вече е насочен към Зеленски
- 13:37 Желязков: Ще изслушаме докладите на компетентните министри и ще предложим особен управител на Лукойл
- 13:33 Главният прокурор на САЩ: Демократите в Калифорния "безсрамно заграбват власт"
- 13:24 ЕК стопира оценката за третото плащане по Плана за възстановяване
- 13:16 Депутатската заплата минава 8 бона, Радев ще взема над 16 000 лева
- 13:11 Юристи: Няма как Благомир Коцев да управлява Варна от ареста