Девет компании подадоха оферти за строежа на жп линията Крумово-Първомай
България 05.11.2004 15:50
Девет компании подадоха оферти за Изпълнител на проектирането и строителството на железния път и електрификацията на участъка “Крумово – Първомай”. Публичното отваряне на постъпилите предложения се проведе в присъствието на зам.-министър София Касидова и представители на компаниите, заявили участие в търга.
Проектирането и строителството на участъка от Крумово до Първомай е първата фаза от проекта “Реконструкция и електрификация на жп линия Пловдив – Свиленград – гръцка/турска граница”. Участъкът е с дължина 37.7 км и ще даде възможност за движение на влакови композиции със скорост от 160 км/час.
Тръжната процедура беше обявена на 25 юни 2004 г. от Министерството на транспорта и съобщенията. Крайният срок за представянето на офертите изтече в 16.00 часа българско време на 1 ноември 2004 г.
Проектът за реконструкцията и електрификацията на ж.п. линия Пловдив-Свиленград има статут на обект с национално значение и е един от основните инфраструктурни проекти на българското правителство, заяви заместник-министърът на транспорта и съобщенията София Касидова. Тя допълни, че чрез него ще се повиши конкурентноспособността на жп транспорта в страната ни и ще се доведе до по-бързото му интегриране към европейската транспортна мрежа.
Проектът е част от ІV и ІХ европейски транспортни коридори и се реализира с финансовата подкрепа на Европейската комисия. Средства се отпускат от предприсъединителната програма ИСПА - грант от 153 млн. евро, Европейската инвестиционна банка (ЕИБ) - заем от 150 млн.евро и 37 млн. евро от държавния бюджет, каза още Касидова.
При отварянето на офертите тръжната комисия заяви, че процедурата се провежда по правилата на Европейската комисия, както и че ще се следват принципите на прозрачност и еднакво третиране на участниците.
Проектирането и строителството на участъка от Крумово до Първомай е първата фаза от проекта “Реконструкция и електрификация на жп линия Пловдив – Свиленград – гръцка/турска граница”. Участъкът е с дължина 37.7 км и ще даде възможност за движение на влакови композиции със скорост от 160 км/час.
Тръжната процедура беше обявена на 25 юни 2004 г. от Министерството на транспорта и съобщенията. Крайният срок за представянето на офертите изтече в 16.00 часа българско време на 1 ноември 2004 г.
Проектът за реконструкцията и електрификацията на ж.п. линия Пловдив-Свиленград има статут на обект с национално значение и е един от основните инфраструктурни проекти на българското правителство, заяви заместник-министърът на транспорта и съобщенията София Касидова. Тя допълни, че чрез него ще се повиши конкурентноспособността на жп транспорта в страната ни и ще се доведе до по-бързото му интегриране към европейската транспортна мрежа.
Проектът е част от ІV и ІХ европейски транспортни коридори и се реализира с финансовата подкрепа на Европейската комисия. Средства се отпускат от предприсъединителната програма ИСПА - грант от 153 млн. евро, Европейската инвестиционна банка (ЕИБ) - заем от 150 млн.евро и 37 млн. евро от държавния бюджет, каза още Касидова.
При отварянето на офертите тръжната комисия заяви, че процедурата се провежда по правилата на Европейската комисия, както и че ще се следват принципите на прозрачност и еднакво третиране на участниците.
CHF
|
1 | 2.12014 |
GBP
|
1 | 2.2238 |
RON
|
10 | 3.84703 |
TRY
|
100 | 3.98571 |
USD
|
1 | 1.68708 |
Последни новини
- 15:39 С до 13 000 лв. заплата IT секторът остава сред най-привлекателните у нас
- 15:30 Апелативният съд потвърди ареста на четиримата, точили гориво от тръбопровод на "Лукойл"
- 15:21 Тръмп: Пътуващите за Световното по футбол в САЩ да кандидатстват за виза веднага
- 15:13 България на 10-та позиция в руска "класация" на неприятелските правителства
- 15:06 Нов стартъп награждава разработчици на код с мозъчно гниене
- 14:58 Това бокс ли е? Антъни Джошуа срещу ютубъра Пол в шоу за $100 милиона
- 14:51 САЩ станаха най-големият получател на заеми от Китай
- 14:43 Украйна удари енергосистемата на ДНР