БДЖ започва обучение на персонала, който обслужва клиенти
България 10.08.2009 15:03
От днес стартира обучение по социална, комуникативна и поведенческа компетентност на персонала на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, който обслужва клиенти. Обучението ще обхване всички служители на длъжност началник-влак, кондуктор, билетен касиер и багажен касиер, както и служителите на гишетата „Информация” в железопътните гари. Общо около 2000 души ще преминат през това обучение в периода от 10 август до края на ноември 2009 г.
Целта на обучението е да усъвършенства уменията на персонала по пътнически превози за общуване с клиенти, действия при критични ситуации, способност за бърза реакция и вземане на адекватни решения и пр. Повишаването на комуникационната и поведенческа квалификация на служителите, които обслужват клиенти, е елемент от подобряването на цялата транспортна услуга.
Обучението се организира от Центъра за професионално обучение към „Български държавни железници” ЕАД. Лектори ще бъдат компетентни психолози от Националната многопрофилна транспортна болница „Цар Борис III”.
Теоретичната част от обучението ще включва лекции по етикеция на служебното поведение, социални умения в професионалната комуникация, идентификатори за разпознаване на рискови типове пътници и пр.
Практическият аспект от обучението ще включва групов тренинг за действия и поведение в конфликтни ситуации, както и в проблемни ситуации, които изискват умение за упражняване на т.нар „crowd control” (контролиране и организиране на действията на голяма група хора) и пр.
Центърът за професионално обучение към „Български държавни железници” ЕАД ще подготви и брошура, в която да бъдат систематизирани всички теоретични познания, залегнали в учебната програма на служителите по пътнически превози. Тази брошура ще бъде полезно референтно помагало за персонала след приключване на обучението.
Целта на обучението е да усъвършенства уменията на персонала по пътнически превози за общуване с клиенти, действия при критични ситуации, способност за бърза реакция и вземане на адекватни решения и пр. Повишаването на комуникационната и поведенческа квалификация на служителите, които обслужват клиенти, е елемент от подобряването на цялата транспортна услуга.
Обучението се организира от Центъра за професионално обучение към „Български държавни железници” ЕАД. Лектори ще бъдат компетентни психолози от Националната многопрофилна транспортна болница „Цар Борис III”.
Теоретичната част от обучението ще включва лекции по етикеция на служебното поведение, социални умения в професионалната комуникация, идентификатори за разпознаване на рискови типове пътници и пр.
Практическият аспект от обучението ще включва групов тренинг за действия и поведение в конфликтни ситуации, както и в проблемни ситуации, които изискват умение за упражняване на т.нар „crowd control” (контролиране и организиране на действията на голяма група хора) и пр.
Центърът за професионално обучение към „Български държавни железници” ЕАД ще подготви и брошура, в която да бъдат систематизирани всички теоретични познания, залегнали в учебната програма на служителите по пътнически превози. Тази брошура ще бъде полезно референтно помагало за персонала след приключване на обучението.
CHF
|
1 | 2.11441 |
GBP
|
1 | 2.21674 |
RON
|
10 | 3.84726 |
TRY
|
100 | 3.99948 |
USD
|
1 | 1.68956 |
Последни новини
- 18:26 4 предложения за локации за нов национален стадион в София, предстои избор
- 18:19 Космическа капсула ще снабдява армията на САЩ на всяка точка по Земята
- 18:13 Правителството одобри бюджета: Държавният дълг ще достигне през 2027 година 49,0 млрд. евро
- 18:10 Натискат Стармър да отстрани началника на кабинета си заради интригантство
- 18:02 Композиция от изкуствен интелект оглави кънтри класацията на Billboard
- 17:54 Мъж опита да ограби жена в офис за парични преводи в Софийско, заплашил я с нож
- 17:45 Румен Радев и унгарският външен министър се обявиха за мир в Европа чрез дипломация
- 17:36 Тахов уверява, че МЗХ ще продължи прозрачно да усвоява евросредставата в сектор "Земеделие"