БДЖ стартират интернет продажба на билети
България 22.06.2010 16:00
Изпълнителният директор на „Български държавни железници” ЕАД, г-н Пенчо Попов и управителят на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, г-н Стефчо Събчев, представиха официално най-новата услуга, предлагана от националния железопътен превозвач – „Интернет - продажба на железопътни билети”.
Новата услуга е част от стратегията на дружеството за повишаване на неговата конкурентноспособност. Услугата е достъпна чрез интернет страницата на международно пътническо бюро „Рила” (www.bdz-rila.com) и се предлага както на български, така и на английски език.
За да изпрати запитване и заявка за закупуване на железопътни билети и резервации чрез Интернет, клиентът е необходимо да се регистрира в системата за плащане, като получава свое потребителско име, парола за достъп, както и потребителски профил.
Задължителни данни при регистрацията са: имената по документ за самоличност на лицето, което ще пътува, както и на лицето, което ще получи билетите от посоченото място; валиден e-mail за кореспонденция; валидна дебитна или кредитна банкова карта (VISA, MasterCard, Maestro и БОРИКА).
Новата услуга, която „Български държавни железници” ЕАД предлагат, е улеснение за клиентите, които ценят своето време, могат да плануват своите пътувания в страната и чужбина за по-дълъг предварителен период, както и за възрастните и трудноподвижни лица, на които е предоставена възможността да получат билетите си за пътуване като пощенска пратка на своя домашен адрес.
Новата услуга е част от стратегията на дружеството за повишаване на неговата конкурентноспособност. Услугата е достъпна чрез интернет страницата на международно пътническо бюро „Рила” (www.bdz-rila.com) и се предлага както на български, така и на английски език.
За да изпрати запитване и заявка за закупуване на железопътни билети и резервации чрез Интернет, клиентът е необходимо да се регистрира в системата за плащане, като получава свое потребителско име, парола за достъп, както и потребителски профил.
Задължителни данни при регистрацията са: имената по документ за самоличност на лицето, което ще пътува, както и на лицето, което ще получи билетите от посоченото място; валиден e-mail за кореспонденция; валидна дебитна или кредитна банкова карта (VISA, MasterCard, Maestro и БОРИКА).
Новата услуга, която „Български държавни железници” ЕАД предлагат, е улеснение за клиентите, които ценят своето време, могат да плануват своите пътувания в страната и чужбина за по-дълъг предварителен период, както и за възрастните и трудноподвижни лица, на които е предоставена възможността да получат билетите си за пътуване като пощенска пратка на своя домашен адрес.
![]() |
1 | 2.09763 |
![]() |
1 | 2.25951 |
![]() |
10 | 3.85552 |
![]() |
100 | 4.16246 |
![]() |
1 | 1.67882 |
Последни новини
- 20:16 Хороскоп за понеделник, 21 юли 2025 г.
- 19:33 Вижте какви са истинските причини за затлъстяването
- 19:24 Николай Нанков: Новият летен хит явно ще е “Харвардски пирати” 2
- 19:12 Туристка пострада в Пирин, изпратиха въздушната линейка
- 19:01 Фюри след шоуто на "Уембли": Усик знае, че само аз мога да го победя
- 18:49 Ватерполният „Комодор” стана шампион и при 18-годишните
- 18:36 78-годишен италианец се събуди 30 минути след като лекари го обявиха за мъртъв
- 18:24 Пенсионерите намаляват за 10 години със 133 хиляди, ръст на разходите за пенсии до 21,6 млрд. лева