БДЖ ще уведомява до 15 минути пътниците за причината за престой
България 26.09.2009 11:53
Информираността на клиентите на БДЖ е приоритет на МТИТС, като основна цел е постепенното въвеждане на европейските стандарти за качествено обслужване. В изпълнение на заповедта на министъра на транспорта, информационните технологии и съобщения Александър Цветков, от края на м. август т.г., БДЖ и Национална компания „Железопътна инфраструктура” (НКЖИ) разработиха мерки за подобряване на информационното обслужване на пътниците в случаите, когато е нарушен графикът за движение.
Новите правила влизат в сила от днес и дават възможност за навременна информираност, в случаите на: спиране при техническа повреда, инцидент по жп линията, изчакване на връзка с други влакове, оказване на медицинска помощ на пътник и др.
Превозният персонал на влака до 15 минути ще уведомява пътниците за причината и до 30 минути за прогнозираната продължителност на престоя, както и предприетите мерки за отпътуването.
При инцидент, компетентните полицейски органи, който водят разследването определят времето на престоя. Новият регламент предвижда и навременно подаване на информация към пътниците във всички следващи железопътни гари и спирки по маршрута при извънредно спиране на влак. Разработени са стандартите за съдържанието на съобщенията, излъчвани по радиоуредбите и обявявани от служителите на билетните каси и гишетата „Информация”. В железопътните спирки, където няма персонал на БДЖ, информацията към пътниците ще бъде подавана от дежурните служители на НКЖИ. Двете железопътни компании предприеха тези конкретни действия за усъвършенстване на синхрона в различните структури, което ще доведе до оптимизиране на информационните потоци и ще повиши качеството на обслужване.
Новите правила влизат в сила от днес и дават възможност за навременна информираност, в случаите на: спиране при техническа повреда, инцидент по жп линията, изчакване на връзка с други влакове, оказване на медицинска помощ на пътник и др.
Превозният персонал на влака до 15 минути ще уведомява пътниците за причината и до 30 минути за прогнозираната продължителност на престоя, както и предприетите мерки за отпътуването.
При инцидент, компетентните полицейски органи, който водят разследването определят времето на престоя. Новият регламент предвижда и навременно подаване на информация към пътниците във всички следващи железопътни гари и спирки по маршрута при извънредно спиране на влак. Разработени са стандартите за съдържанието на съобщенията, излъчвани по радиоуредбите и обявявани от служителите на билетните каси и гишетата „Информация”. В железопътните спирки, където няма персонал на БДЖ, информацията към пътниците ще бъде подавана от дежурните служители на НКЖИ. Двете железопътни компании предприеха тези конкретни действия за усъвършенстване на синхрона в различните структури, което ще доведе до оптимизиране на информационните потоци и ще повиши качеството на обслужване.
CHF
|
1 | 2.11441 |
GBP
|
1 | 2.21674 |
RON
|
10 | 3.84726 |
TRY
|
100 | 3.99948 |
USD
|
1 | 1.68956 |
Последни новини
- 13:58 Неочаквано! Радев уговаря със Сиярто продажбата на "Лукойл" на унгарска фирма
- 13:55 Омбудсманът Велислава Делчева: Не получавам бонуси, имам заплата и тя ми е достатъчна
- 13:47 Средната заплата е 2549 лв., бележи лек спад спрямо предходното тримесечие
- 13:38 Иван Иванов на четвъртфинал без игра в Турция
- 13:30 В Турция пак има паника след 3 земетресения в рамките само на 5 минути
- 13:22 Китайска компания обясни защо новият ѝ робот е с подчертани женски форми
- 13:14 БНБ публикува правила как да се изписва "евро" след 1 януари 2026 г.
- 13:07 Лавров: Дадоха на Тръмп "подривни" доклади, след което срещата на върха в Будапеща бе отменена