25 нови електрически мотриси са вече в експлоатация
България 01.10.2008 15:29
„Български държавни железници” ЕАД вече пуснаха в редовна експлоатация и последните доставени от Сименс нови електрически мотриси „Дезиро” и така общия брой на новите мотриси в движение стана двадесет и пет. Електрическите мотриси „Дезиро” обслужват общо 130 пътнически влака в регионите на София и Пловдив. Инвестицията на „Български държавни железници” ЕАД в новите мотриси възлиза на над 117 милиона евро.
Както 25-те електрически, така и 25-те дизелови мотриси „Дезиро” (доставени и пуснати в движение през 2005 г.), са проектирани така че да осигуряват удобно пътуване и на трудноподвижните пътници. Интериорният дизайн, информационната система за пътниците и компютърното управление на всички системи отговарят на съвременните европейски стандарти.
Освен комфорт при пътуване, новите електрически мотриси осигуряват и опазване на околната среда чрез своите екологични предимства. Те са оборудвани със специална електродинамична спирачка, която връща захранващата енергия обратно в контактната мрежа. По този начин се реализира значителна икономия на електроенергия. Мотрисите разполагат с вграден електромер, който отчита както изразходваната, така и възстановената електрическа енергия. Санитарният възел, който е вакуумен тип, както и емисиите на шум отговарят на европейските норми за екологосъобразност.
Сто седемдесет и шест локомотивни машинисти са обучени от Центъра за професионално обучение към „Български държавни железници” ЕАД да управляват електрическите мотриси „Дезиро”.
Както 25-те електрически, така и 25-те дизелови мотриси „Дезиро” (доставени и пуснати в движение през 2005 г.), са проектирани така че да осигуряват удобно пътуване и на трудноподвижните пътници. Интериорният дизайн, информационната система за пътниците и компютърното управление на всички системи отговарят на съвременните европейски стандарти.
Освен комфорт при пътуване, новите електрически мотриси осигуряват и опазване на околната среда чрез своите екологични предимства. Те са оборудвани със специална електродинамична спирачка, която връща захранващата енергия обратно в контактната мрежа. По този начин се реализира значителна икономия на електроенергия. Мотрисите разполагат с вграден електромер, който отчита както изразходваната, така и възстановената електрическа енергия. Санитарният възел, който е вакуумен тип, както и емисиите на шум отговарят на европейските норми за екологосъобразност.
Сто седемдесет и шест локомотивни машинисти са обучени от Центъра за професионално обучение към „Български държавни железници” ЕАД да управляват електрическите мотриси „Дезиро”.
CHF
|
1 | 2.11578 |
GBP
|
1 | 2.21775 |
RON
|
10 | 3.84726 |
TRY
|
100 | 3.98375 |
USD
|
1 | 1.6833 |
Последни новини
- 11:18 НАТО се отказа да заменя самолетите АУАКС с "Боинг"
- 11:10 Нов компромат на Епстийн за Тръмп: Знам колко е мръсен Доналд, аз мога да го сваля
- 11:02 Нанков: 1,050 млн. на ден е таксата "въздух", която президентът наложи на българските граждани
- 10:53 Бонев: Поне 500 места ще се освободят заради "жестокото" увеличение на цената на служебния абонамент
- 10:45 Руските сили предприеха масирана атака срещу Киев
- 10:37 "Ройтерс": Американският гигант "Карлайл" има интерес към международните активи на "Лукойл"
- 10:30 Министър Вълчев събира медиаторите в Пловдивско - решават как да задържат децата в училище
- 10:22 Борисов: ОТУ на "Лукойл" няма да е Петко Николов. Очакваме днес да получим дерогацията от САЩ