Продължава ремонтът на носещите колони на виадукт „Коренишки дол“
България 03.08.2018 18:29
Продължава ремонтът на носещите колони на виадукт „Коренишки дол“ при 36-ти км на АМ „Хемус“. Напредват и ремонтно-възстановителните работи на съоръжението при 33-ти км на магистралата, при входа на тръбата за София на тунел „Витиня“, съобщиха от пресцентъра на АПИ.
Виадуктът „Коренишки дол“ - с дължина 481 м, е в експлоатация от 1986 г. и от тогава не е основно ремонтиран. Работи се по съоръжението в посока София. Ремонтът на носещите колони 3, 4, 5, и 6 продължава с възстановяване на бетоновото сечение на стълбове 4 и 5 и трябва да завърши в края на декември т.г. До тогава трафикът на леките и лекотоварни автомобили е пренасочен двупосочно в платното за Варна. Осигурени са по една лента за Варна и една за София. За повишаване информираността на пътуващите по автомагистралата са монтирани табели от двете страни на виадукт „Коренишки дол“, които указват, че е затруднено движението поради ремонт на колоните на виадукта.
През последните две седмици е почистена бетоновата повърхност на колоната на стълб 4 и са ремонтирани вътрешните бетонови повърхности. Завършен е стоманобетоновият кожух на стълб 5. Изпълнени са проучвателни сондажи при стълбове 3 и 6.
Напредват ремонтните работи и на виадукта при 33-ти км, с дължина 225 м, който е от 1984 г. В момента се извършва ремонт на съоръжението в платното за София, което се намира при входа на тръбата за София на тунел „Витиня“. Възстановени са всички носещи стълбове на виадукта. Строително-монтажните работи по конструкцията на пътното платно продължават със саниране на пътната плоча, тратоарните конзоли и дилатационните фуги на съоръжението. Цялостният ремонт на виадукта трябва да приключи до ноември 2018 г. До завършване на ремонтно-възстановителните работи лекият трафик е пренасочен двупосочно в платното за Варна.
По време на ремонтните дейности по АМ „Хемус“ движението на тежкотоварните камиони над 12 тона е ограничено в отсечката от 30-ти до 47-ми километър. Те се отклоняват при 30-ти км от пътен възел „Витинска река“ по път I-1 София – Ботевград и път II-17 Околовръстен път на Ботевград, след което се връщат обратно на АМ „Хемус“ при 47-ми км при пътен възел „Ботевград“ и обратно. Като алтернативен маршрут за тежкотоварните автомобили може да се използва път II-16 София-Своге-Мездра през Искърското дефиле.
Виадуктът „Коренишки дол“ - с дължина 481 м, е в експлоатация от 1986 г. и от тогава не е основно ремонтиран. Работи се по съоръжението в посока София. Ремонтът на носещите колони 3, 4, 5, и 6 продължава с възстановяване на бетоновото сечение на стълбове 4 и 5 и трябва да завърши в края на декември т.г. До тогава трафикът на леките и лекотоварни автомобили е пренасочен двупосочно в платното за Варна. Осигурени са по една лента за Варна и една за София. За повишаване информираността на пътуващите по автомагистралата са монтирани табели от двете страни на виадукт „Коренишки дол“, които указват, че е затруднено движението поради ремонт на колоните на виадукта.
През последните две седмици е почистена бетоновата повърхност на колоната на стълб 4 и са ремонтирани вътрешните бетонови повърхности. Завършен е стоманобетоновият кожух на стълб 5. Изпълнени са проучвателни сондажи при стълбове 3 и 6.
Напредват ремонтните работи и на виадукта при 33-ти км, с дължина 225 м, който е от 1984 г. В момента се извършва ремонт на съоръжението в платното за София, което се намира при входа на тръбата за София на тунел „Витиня“. Възстановени са всички носещи стълбове на виадукта. Строително-монтажните работи по конструкцията на пътното платно продължават със саниране на пътната плоча, тратоарните конзоли и дилатационните фуги на съоръжението. Цялостният ремонт на виадукта трябва да приключи до ноември 2018 г. До завършване на ремонтно-възстановителните работи лекият трафик е пренасочен двупосочно в платното за Варна.
По време на ремонтните дейности по АМ „Хемус“ движението на тежкотоварните камиони над 12 тона е ограничено в отсечката от 30-ти до 47-ми километър. Те се отклоняват при 30-ти км от пътен възел „Витинска река“ по път I-1 София – Ботевград и път II-17 Околовръстен път на Ботевград, след което се връщат обратно на АМ „Хемус“ при 47-ми км при пътен възел „Ботевград“ и обратно. Като алтернативен маршрут за тежкотоварните автомобили може да се използва път II-16 София-Своге-Мездра през Искърското дефиле.
CHF | 1 | 2.10939 |
GBP | 1 | 2.35062 |
RON | 10 | 3.92997 |
TRY | 100 | 5.43683 |
USD | 1 | 1.87844 |
Последни новини
- 11:24 Станислав Балабанов: Не бихме подкрепили Атанас Атанасов за председател на НС
- 11:12 300 милиарда долара годишно за по-бедните държави в борбата им с климатичните промени
- 10:59 Най-култовите цитати от любимия ни сериал „Приятели“
- 10:47 Фрапиращи случаи на домашно насилие: Опит за рязане на ръце и 40 години тормоз над жена
- 10:34 Двама младежи и две тийнейджърки пострадаха при катастрофа в Стара Загора
- 10:21 Хаос след бурята "Бърт", която връхлетя Северозападна Европа
- 10:08 Първите поканиха, вторите приеха: Ще има ли лидерски разговор между ГЕРБ и ПП-ДБ?
- 09:54 Влак дерайлира в София: Има ли пострадали и възстановено ли е движението?