Вижте забранената реклама със Скарлет Йохансон за Супербоул
Любопитно 29.01.2014 10:04
ТВ каналът Fox, който излъчва финала на първенството по американски футбол (Super Bowl), забрани излъчването на реклама с участието на Скарлет Йохансон. В клипа красавицата се пита как да направи видеото популярно и се появява в прилепнала черна рокля, като смуче безалкохолно със сламка.
Не сексапилът на Скарлет обаче е причината за спирането на рекламата. Продуктът, който тя промотира, е домашна система за безалкохолни напитки. Машината газира обикновена вода от чешмата и с добавяне на сироп по избор се получава разнообразна сода. Посланието на марката е, че така потребителите "спасяват света" - като спестяват милионите пластмасови бутилки и горивото за транспорта им.
Рекламата атакува директно двата най-големи производителя на безалкохолни напитки - "Кока-Кола" и "Пепси". Последните думи на Скарлет Йохансон във видеото са "Sorry, Coke and Pepsi!" ("Съжалявам, "Кока-Кола" и "Пепси"!). В САЩ законът позволява да се споменават конкурентни марки в рекламите, за разлика от Европа, и почти всички рекламодатели се възползват от тази възможност.
Според директора на рекламираната система за безалкохолни "Soda Stream" Даниел Бърнбаум, телевизията се е изплашила от "Кока-Кола" и "Пепси". "Кой рекламодател в Америка не споменава марката на конкуренцията? Такива неща се случват в Китай! Аз съм разочарован като американец", заяви Бърнбаум пред USA Today. Полувремето на Супербоул е най-скъпото рекламно време и най-големите марки се надпреварват да създават истински рекламни шедьоври, които да се запечатат в съзнанието на зрителите.
Подобно на много други забранени реклами, спирането на излъчването прави видеото много популярно. Близо 3 милиона потребители в Youtube са гледали как Скарлет Йохансон съблазнително пие със сламка след пускането на клипа в понеделник. /standartnews.com
Вижте и вие рекламата с участието на прелестната Скарлет Йохансон:
Не сексапилът на Скарлет обаче е причината за спирането на рекламата. Продуктът, който тя промотира, е домашна система за безалкохолни напитки. Машината газира обикновена вода от чешмата и с добавяне на сироп по избор се получава разнообразна сода. Посланието на марката е, че така потребителите "спасяват света" - като спестяват милионите пластмасови бутилки и горивото за транспорта им.
Рекламата атакува директно двата най-големи производителя на безалкохолни напитки - "Кока-Кола" и "Пепси". Последните думи на Скарлет Йохансон във видеото са "Sorry, Coke and Pepsi!" ("Съжалявам, "Кока-Кола" и "Пепси"!). В САЩ законът позволява да се споменават конкурентни марки в рекламите, за разлика от Европа, и почти всички рекламодатели се възползват от тази възможност.
Според директора на рекламираната система за безалкохолни "Soda Stream" Даниел Бърнбаум, телевизията се е изплашила от "Кока-Кола" и "Пепси". "Кой рекламодател в Америка не споменава марката на конкуренцията? Такива неща се случват в Китай! Аз съм разочарован като американец", заяви Бърнбаум пред USA Today. Полувремето на Супербоул е най-скъпото рекламно време и най-големите марки се надпреварват да създават истински рекламни шедьоври, които да се запечатат в съзнанието на зрителите.
Подобно на много други забранени реклами, спирането на излъчването прави видеото много популярно. Близо 3 милиона потребители в Youtube са гледали как Скарлет Йохансон съблазнително пие със сламка след пускането на клипа в понеделник. /standartnews.com
Вижте и вие рекламата с участието на прелестната Скарлет Йохансон:
CHF | 1 | 2.1044 |
GBP | 1 | 2.3487 |
RON | 10 | 3.92974 |
TRY | 100 | 5.38858 |
USD | 1 | 1.85809 |
Последни новини
- 21:59 След първи хеттрик за сезона, Спартак (Вн) е в топ 3 на Първа лига
- 21:55 3 януари ще е почивен и за учениците във Варна
- 21:29 Хороскоп за събота, 23 ноември 2024 г.
- 19:34 Климатологът Симеон Матев: Циклонът Ренате преобръща времето
- 19:22 Айфеловата кула затвори временно заради обилен снеговалеж във Франция и Германия
- 19:13 Човечеството никога не е преживявало това, което предстои да преживее
- 19:04 Министерски съвет изменя пакета за здравни дейности, гарантирани от НЗОК
- 18:53 Най-трудният сезон за стайните растения е зимата: ето как да се погрижите за тях