Вижте забранената реклама със Скарлет Йохансон за Супербоул
Любопитно 29.01.2014 10:04
ТВ каналът Fox, който излъчва финала на първенството по американски футбол (Super Bowl), забрани излъчването на реклама с участието на Скарлет Йохансон. В клипа красавицата се пита как да направи видеото популярно и се появява в прилепнала черна рокля, като смуче безалкохолно със сламка.
Не сексапилът на Скарлет обаче е причината за спирането на рекламата. Продуктът, който тя промотира, е домашна система за безалкохолни напитки. Машината газира обикновена вода от чешмата и с добавяне на сироп по избор се получава разнообразна сода. Посланието на марката е, че така потребителите "спасяват света" - като спестяват милионите пластмасови бутилки и горивото за транспорта им.
Рекламата атакува директно двата най-големи производителя на безалкохолни напитки - "Кока-Кола" и "Пепси". Последните думи на Скарлет Йохансон във видеото са "Sorry, Coke and Pepsi!" ("Съжалявам, "Кока-Кола" и "Пепси"!). В САЩ законът позволява да се споменават конкурентни марки в рекламите, за разлика от Европа, и почти всички рекламодатели се възползват от тази възможност.
Според директора на рекламираната система за безалкохолни "Soda Stream" Даниел Бърнбаум, телевизията се е изплашила от "Кока-Кола" и "Пепси". "Кой рекламодател в Америка не споменава марката на конкуренцията? Такива неща се случват в Китай! Аз съм разочарован като американец", заяви Бърнбаум пред USA Today. Полувремето на Супербоул е най-скъпото рекламно време и най-големите марки се надпреварват да създават истински рекламни шедьоври, които да се запечатат в съзнанието на зрителите.
Подобно на много други забранени реклами, спирането на излъчването прави видеото много популярно. Близо 3 милиона потребители в Youtube са гледали как Скарлет Йохансон съблазнително пие със сламка след пускането на клипа в понеделник. /standartnews.com
Вижте и вие рекламата с участието на прелестната Скарлет Йохансон:
Не сексапилът на Скарлет обаче е причината за спирането на рекламата. Продуктът, който тя промотира, е домашна система за безалкохолни напитки. Машината газира обикновена вода от чешмата и с добавяне на сироп по избор се получава разнообразна сода. Посланието на марката е, че така потребителите "спасяват света" - като спестяват милионите пластмасови бутилки и горивото за транспорта им.
Рекламата атакува директно двата най-големи производителя на безалкохолни напитки - "Кока-Кола" и "Пепси". Последните думи на Скарлет Йохансон във видеото са "Sorry, Coke and Pepsi!" ("Съжалявам, "Кока-Кола" и "Пепси"!). В САЩ законът позволява да се споменават конкурентни марки в рекламите, за разлика от Европа, и почти всички рекламодатели се възползват от тази възможност.
Според директора на рекламираната система за безалкохолни "Soda Stream" Даниел Бърнбаум, телевизията се е изплашила от "Кока-Кола" и "Пепси". "Кой рекламодател в Америка не споменава марката на конкуренцията? Такива неща се случват в Китай! Аз съм разочарован като американец", заяви Бърнбаум пред USA Today. Полувремето на Супербоул е най-скъпото рекламно време и най-големите марки се надпреварват да създават истински рекламни шедьоври, които да се запечатат в съзнанието на зрителите.
Подобно на много други забранени реклами, спирането на излъчването прави видеото много популярно. Близо 3 милиона потребители в Youtube са гледали как Скарлет Йохансон съблазнително пие със сламка след пускането на клипа в понеделник. /standartnews.com
Вижте и вие рекламата с участието на прелестната Скарлет Йохансон:
CHF | 1 | 2.00003 |
GBP | 1 | 2.27277 |
RON | 10 | 3.93068 |
TRY | 100 | 5.62941 |
USD | 1 | 1.81448 |
Последни новини
- 19:17 Проф. Литвиненко: Няма непреодолими проблеми с терена за Националната детска болница
- 19:03 Огромно слънчево петно стои зад мощните изригвания
- 18:39 Откриха труп на жена до жп линията в Кюстендил
- 18:23 КНСБ предупреди за ефективни протести в сектор „Здравепазване“
- 18:09 „Властелинът на пръстените“ се завръща през 2026 година
- 18:00 Автобус падна в река в Санкт Петербург, има загинал
- 17:48 Икономическата активност в страната през първото тримесечие на годината се подобрява
- 17:37 Младеж си намери девойка в интернет, ожениха се и тогава откри, че съпругата му е мъж