Любопитно 11.01.2021 18:04 Снимка: ДНЕС+
Starbucks, PLAYMOBIL и кои са новите герои за малки и големи
Неведнъж сме ставали свидетели на изключително успешни тандеми между две и повече големи компании.
Така например, Starbucks си стисна ръцете с друг голям играч - немския гигант PLAYMOBIL, и се получи очаквано добра комбинация.
На 7 януари Starbucks пусна в заведенията си в Южна Корея лимитираната серия "Buddy" от фигурки в типичния стил за PLAYMOBIL, но и с любимия зелен цвят на заведенията, познати в цял свят.
Играчките са общо 8 на брой и са създадени по подобие на същия брой баристи, които работят с веригата, а цената им е към 11 щатски долара.
Засега и от двете компании не казват дали ще ги пуснат на околосветско, но ние ще се ослушваме./lifestyle.bg
Още по темата
CHF | 1 | 2.01134 |
GBP | 1 | 2.2729 |
RON | 10 | 3.93045 |
TRY | 100 | 5.62332 |
USD | 1 | 1.83233 |
Последни новини
- 18:33 Истинска ли е косата на Бионсе
- 18:27 Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е отишъл в „Пирогов“ няколко часа след инцидента
- 18:23 Въпреки запис и снимки, Асен Василев отрича познанството си с контрабандистите Димитрови
- 18:12 Най-актуалните прически за 2024
- 18:01 Блинкън пристигна в Шанхай на второто си посещение в Китай за по-малко от година
- 17:50 Как въглехидратите ни правят по-малко привлекателни
- 17:41 Урсула фон дер Лайен: Изходът от войната в Украйна ще предопредели нашето бъдеще
- 17:32 Защо Ан Хатауей е трябвало да се целува с 10 мъже