Любопитно 28.07.2020 14:46 Снимка: ДНЕС+
Онлайн ревюто на „Гучи“ с 35,2 милиона гледания
Онлайн ревюто на „Гучи“, „Епилог“, е най-гледаното дигитално събитие на марката с над 35,2 милиона гледания в световен мащаб.
Италианската модна къща излъчи 12-часово събитие, представящо новата й колекция, на gucci.com, както и в YouTube, Twitter, Weibo, приложението Gucci и на Facebook страницата на марката, на 17 юли и генерира над 35,2 милиона гледания в световен мащаб.
„Още преди Covid-19 ние твърдо вярвахме в смесването на дигиталните технологии и човешкия контакт. Технологичните и социалните медийни платформи не са просто инструменти; те представляват форма на изразяване, начин за създаване на смисъл и отваряне на нашия свят, света на въображението на Алесандро Микеле, пред световната публика. Това е още по-адекватно в света след Covid-19 и в „Гучи“ вярваме в този подход сега повече от всякога”, каза Марко Бизари, президент и главен изпълнителен директор на „Гучи“
Творческият директор Алесандро Микеле преименува колекцията „Круиз“ в „Епилог“, като разграничава марката си от традиционния моден календар, с планове да се показва само два пъти в годината. /БГНЕС
Още по темата
CHF | 1 | 2.01778 |
GBP | 1 | 2.26558 |
RON | 10 | 3.93084 |
TRY | 100 | 5.65362 |
USD | 1 | 1.83957 |
Последни новини
- 09:05 ПП-ДБ искат забраната за пушене на обществени места да важи за всякакви устройства и наргилета
- 09:04 Доц. Кунчев с плашещи данни за коклюша у нас, иде епидемия
- 08:57 Автошествие на миньори и енергетици в защита на „Марица изток“
- 08:55 И на втора инстанция: 20 г. затвор за Георги Семерджиев за катастрофата на "Черни връх"
- 08:50 Внимание! Опасно време в 7 области в страната
- 08:47 Джо Байдън заподозря, че чичо му е изяден от канибали в Папуа Нова Гвинея. Обиди премиера им
- 08:37 7 жертви и 20 ранени, след като пилот помете зрители на рали
- 08:28 Елена Йончева загуби дело за данъци за близо 58 000 лева