Втората най-голяма пицария в света с бизнес и в България отваря още 10 000 обекта
България 25.04.2019 10:37
Веригата за пици Domino`s, която има и франчайз в България цели да разшири бизнеса си до 25 000 обекта и да повиши своя пазарен дял.
Това означава, че хранителната компания трябва да открие още 10 000 места към работещите понастоящем на повече от 85 пазара, за да успее да достигне до заложения брой заведения, пише CNBC.
В България веригата има 26 обекта в София, Пловидв и Бургас. През 2018 г. българският екип, който държи франчайз правата, стъпи и в Сърбия с две пицарии в Белград.
"Всичко е част от нашата стратегия за укрепване на пазарите, на които работим. Обектите ни приближават до клиентите. А и така се намалява цената на доставката, тъй като ние се движим на кратки маршрути. Освен това се увеличават заплатите на шофьорите, защото те могат да обиколят повече адреси, когато не са на големи разстояния едни от други", обясни главният изпълнителен директор Рич Алисън.
Domino`s не използва услугите за доставка на Uber Eats и DoorDash. Компанията инвестира в совите дигитални услуги и не иска да предоставя събраните данни на над 20 милиона потребители на трети страни. Веригата за пици е разработила "програма за лоялност" - приложение, което помага на Domino`s да засили продажбите си и да спечели нови клиенти. Освен това то показва на компанията откъде другаде клиентите на веригата си купуват пици.
Акциите на Domino`s се повишиха, след като печалбите от първото тримесечие надминаха прогнозите. Въпреки че в много физически обекти продажбите не стегнаха до очаквания брой, ръстът от 3,9 процента, който компанията обяви, не е никак слабо постижение.
Според Алисън, за да стане империя, Domino`s трябва да предлага последователни услуги на клиентите си и най-евтината доставка. Целта е времето от 9 минути за доставяне до адрес да се съкрати на 5-6 минути. Според него един пай трябва да се достави в рамките на 25 минути след поръчването му.
"Колкото повече адреси имаме да обслужим на час, толкова по-добре е това за нас. Много е трудно да се достави храна на стойност 20 долара за 9 минути. Ние трябва да усъвършенстваме услугите си, за да се защитим от нововъзникващите конкуренти ", казва Алисън. /money.bg
Това означава, че хранителната компания трябва да открие още 10 000 места към работещите понастоящем на повече от 85 пазара, за да успее да достигне до заложения брой заведения, пише CNBC.
В България веригата има 26 обекта в София, Пловидв и Бургас. През 2018 г. българският екип, който държи франчайз правата, стъпи и в Сърбия с две пицарии в Белград.
"Всичко е част от нашата стратегия за укрепване на пазарите, на които работим. Обектите ни приближават до клиентите. А и така се намалява цената на доставката, тъй като ние се движим на кратки маршрути. Освен това се увеличават заплатите на шофьорите, защото те могат да обиколят повече адреси, когато не са на големи разстояния едни от други", обясни главният изпълнителен директор Рич Алисън.
Domino`s не използва услугите за доставка на Uber Eats и DoorDash. Компанията инвестира в совите дигитални услуги и не иска да предоставя събраните данни на над 20 милиона потребители на трети страни. Веригата за пици е разработила "програма за лоялност" - приложение, което помага на Domino`s да засили продажбите си и да спечели нови клиенти. Освен това то показва на компанията откъде другаде клиентите на веригата си купуват пици.
Акциите на Domino`s се повишиха, след като печалбите от първото тримесечие надминаха прогнозите. Въпреки че в много физически обекти продажбите не стегнаха до очаквания брой, ръстът от 3,9 процента, който компанията обяви, не е никак слабо постижение.
Според Алисън, за да стане империя, Domino`s трябва да предлага последователни услуги на клиентите си и най-евтината доставка. Целта е времето от 9 минути за доставяне до адрес да се съкрати на 5-6 минути. Според него един пай трябва да се достави в рамките на 25 минути след поръчването му.
"Колкото повече адреси имаме да обслужим на час, толкова по-добре е това за нас. Много е трудно да се достави храна на стойност 20 долара за 9 минути. Ние трябва да усъвършенстваме услугите си, за да се защитим от нововъзникващите конкуренти ", казва Алисън. /money.bg
CHF | 1 | 2.00105 |
GBP | 1 | 2.27568 |
RON | 10 | 3.93076 |
TRY | 100 | 5.62834 |
USD | 1 | 1.83027 |
Последни новини
- 23:12 23 партии и 11 коалиции подадоха документи в ЦИК за участие в изборите на 9 юни
- 22:53 Хороскоп за четвъртък, 25 април 2024 г.
- 19:36 Попфолк певицата Глория е катастрофирала в Кресненското дефиле
- 19:26 Най-голямата германска оръжейна компания получи поръчка от Бундесвера за €400 млн.
- 19:17 Българи взеха златен медал на Международното студентско състезание по програмиране (ICPC)
- 19:09 Засега няма риск у нас работни места да бъдат заети от изкуствен интелект
- 18:57 Криси от Ергенът 3 - участничката, която качи 9 кг по време на участието си в риалитито
- 18:46 Надрусана шофьорка блъсна дете на пешеходна пътека в Добрич