Coca-Cola пуска най-продаваната си напитка вече и с кафе
България 24.04.2019 18:46
Coca-Cola не е далеч от кафената индустрия, особено след придобиването на веригата Costa Coffee. Американският производител на газирани напитки обаче предвижда революционна промяна.
Компанията ще пусне Coca-Cola Coffee но повече от 25 пазара до края на 2019 година, пише CNBC.
"Напитката с кафе е предназначена за определени случаи и поводи. Например следобед, когато енергията на работното място започва да се изчерпва", каза главният изпълнителен директор на компанията Джейвс Куинси.
Новият продукт, който съчетава колата с кафето, има доста по-малко кофеин от чаша кафе, но повече от стандартната кола и е с по-малко захар от нея.
Промяната идва след като сред потребителите настъпи тенденция за избор на напитки с по-малко съдържание на захар като Coca-Cola Zero Sugar.
Готовото за консумация кафе е най-бързо развиващият се сегмент в кафената индустрия. За периода 2016-2017 година той е нараснал с 31 процента. Продажбите на студени напитки, съдържащи кафе също са се увеличили с 10 процента от 2013 до 2017 година.
Досега Coca-Cola бе съсредоточила бизнеса си с кафе само в Япония, където продава кафе в кенчета във вендинг машини.
Компанията за безалкохолни напитки прави два опита съответно през 2006 и 2017 година да пусне на други пазари напитки със съдържание на кафе, но без успех.
Сега Coca-Cola възнамерява да продава готови за пиене опаковани продукти с кафе в обектите на Costa.
Акциите на компанията поскъпнаха с 2 процента във вторник, след като финансовите резултати надминаха прогнозите на Wall Street.
Компанията ще пусне Coca-Cola Coffee но повече от 25 пазара до края на 2019 година, пише CNBC.
"Напитката с кафе е предназначена за определени случаи и поводи. Например следобед, когато енергията на работното място започва да се изчерпва", каза главният изпълнителен директор на компанията Джейвс Куинси.
Новият продукт, който съчетава колата с кафето, има доста по-малко кофеин от чаша кафе, но повече от стандартната кола и е с по-малко захар от нея.
Промяната идва след като сред потребителите настъпи тенденция за избор на напитки с по-малко съдържание на захар като Coca-Cola Zero Sugar.
Готовото за консумация кафе е най-бързо развиващият се сегмент в кафената индустрия. За периода 2016-2017 година той е нараснал с 31 процента. Продажбите на студени напитки, съдържащи кафе също са се увеличили с 10 процента от 2013 до 2017 година.
Досега Coca-Cola бе съсредоточила бизнеса си с кафе само в Япония, където продава кафе в кенчета във вендинг машини.
Компанията за безалкохолни напитки прави два опита съответно през 2006 и 2017 година да пусне на други пазари напитки със съдържание на кафе, но без успех.
Сега Coca-Cola възнамерява да продава готови за пиене опаковани продукти с кафе в обектите на Costa.
Акциите на компанията поскъпнаха с 2 процента във вторник, след като финансовите резултати надминаха прогнозите на Wall Street.
CHF | 1 | 2.01778 |
GBP | 1 | 2.2902 |
RON | 10 | 3.93068 |
TRY | 100 | 5.65181 |
USD | 1 | 1.83853 |
Последни новини
- 12:50 Енергийните напитки тровят децата по ужасяващ начин, спрете ги!
- 12:47 Близо 88% от домакинствата у нас живеят в собствено жилище, сочи статистиката
- 12:39 DeepState: Руската авиация безнаказано бомбардира украинските позиции в Часов Яр
- 12:31 Жена се оплака от фиктивна операция в Бургас, проверяват болницата
- 12:28 Образование, демография са начело сред 10-те основни риска пред България в идните десет години
- 12:28 Fox News: Войната в Украйна е загубена, но Холивуд и Вашингтон не го виждат
- 12:17 Полицията е извела барикадиралия се мъж от жилището му в столичния квартал „Изток”
- 12:15 Бойко Борисов за ПП-ДБ: И от майката се отричат, само да имат министри