НАП въведе услуга за видео жестов превод
България 18.12.2018 11:33
Националната агенция за приходите въвежда услуга за видео жестов превод за хора с увреден слух.
Услугата ще се предоставя чрез онлайн платформа, като целта й е да даде възможност на хората с увреден слух да подобрят комуникацията си със служителите в салоните за обслужване на клиенти, които са обозначени със съответния стикер.
При посещението си на гишето те ще имат достъп до жестов превод, като видео- и гласовата връзка с кол центъра за превод ще се осъществява чрез таблети. По този начин служителите на НАП могат да чуват превода, а клиентът с увреден слух да вижда преводача на екран.
Комуникацията ще се осъществява в реално време с помощта на квалифицирани жестови преводачи.
Очаква се нововъведението значително да подобри обслужването на хората, за които жестовият език е основна форма на комуникация.
"Независимо, че главният ни фокус остават електронните комуникации и е-услугите, продължаваме да усъвършенстваме взаимодействието "лице в лице" в офисите на НАП", заяви директорът на дирекция "Обслужване" в НАП Боряна Георгиева.
Тя изтъкна, че за служителите на Агенцията е важно да бъде осигурен равен достъп и качествена услуга за хората с увреден слух.
Видео за новата услуга, може да бъде видяно в канала на НАП в YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qQ9qFfa71h0
Услугата ще се предоставя чрез онлайн платформа, като целта й е да даде възможност на хората с увреден слух да подобрят комуникацията си със служителите в салоните за обслужване на клиенти, които са обозначени със съответния стикер.
При посещението си на гишето те ще имат достъп до жестов превод, като видео- и гласовата връзка с кол центъра за превод ще се осъществява чрез таблети. По този начин служителите на НАП могат да чуват превода, а клиентът с увреден слух да вижда преводача на екран.
Комуникацията ще се осъществява в реално време с помощта на квалифицирани жестови преводачи.
Очаква се нововъведението значително да подобри обслужването на хората, за които жестовият език е основна форма на комуникация.
"Независимо, че главният ни фокус остават електронните комуникации и е-услугите, продължаваме да усъвършенстваме взаимодействието "лице в лице" в офисите на НАП", заяви директорът на дирекция "Обслужване" в НАП Боряна Георгиева.
Тя изтъкна, че за служителите на Агенцията е важно да бъде осигурен равен достъп и качествена услуга за хората с увреден слух.
Видео за новата услуга, може да бъде видяно в канала на НАП в YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qQ9qFfa71h0
CHF | 1 | 1.99351 |
GBP | 1 | 2.28037 |
RON | 10 | 3.93361 |
TRY | 100 | 5.60402 |
USD | 1 | 1.80827 |
Последни новини
- 19:23 Латвийският външен министър подава оставка, искат да разследват разходите за пътуванията му
- 19:14 14-годишното момче с тротинетка е с опасност за живота след сблъсък с кола в Русе
- 19:06 Boeing увеличава производството на дронове
- 18:57 Андролова: ПП на всяка цена искаха енергетиката, защото имат недовършени схеми
- 18:46 Защо котките имат плешиви петна пред ушите?
- 18:35 СЕМ няма да изслушва шефа на БНР за закриването на Програмната дирекция
- 18:24 Търсят собственика на голяма парична сума, открита край училище в Бургас
- 18:16 ВЕЦ-овете били скрит източник на метанови емисии. А учени опитват да извличат този ресурс