Фейсбук иска договори с програмистите
Наука 14.05.2018 12:56
Социалната мрежа "Фейсбук" (Facebook) иска от разработчиците на софтуер за приложения да сключват договори. За тази цел ще им се наложи да регистрират свои компании, пише в понеделник "Известия". Изданието се позовава на уведомление, разпратено от "Фейсбук" до създателите на този вид услуги.
За да продължи да работи във "Фейсбук" е необходима проверка на приложението до 1 август 2018 година. След това разработчикът трябва да премине процес на верификация, за което е необходимо да има регистрирана компания. След проверката може да се сключи договор, който "ще съдържа допълнителни изисквания към сигурността". В списъка с документите, които може да се искат "сметки за комунални плащания, бизнес лицензи, сертификати за образование, учредителни документи".
Втвърдяването на изискванията към разработващите приложения за "Фейсбук" се появяват на фона на скандала с британската фирма "Кеймбридж аналитика" (Cambridge Analytica).
По-рано "Ню Йорк таймс" информира, че "Кеймридж аналитика" е можела да събере личните данни на над 50 милиона използващи социалната мрежа, за да разработи алгоритъм за анализ на политическите предпочитания на избирателите. Както разказаха на изданието бивши служители в компанията, алгоритъмът улеснявал разпространението на политическа реклама с цел потенциално влияние върху начина на гласуване от страна на избирателя. /БГНЕС
За да продължи да работи във "Фейсбук" е необходима проверка на приложението до 1 август 2018 година. След това разработчикът трябва да премине процес на верификация, за което е необходимо да има регистрирана компания. След проверката може да се сключи договор, който "ще съдържа допълнителни изисквания към сигурността". В списъка с документите, които може да се искат "сметки за комунални плащания, бизнес лицензи, сертификати за образование, учредителни документи".
Втвърдяването на изискванията към разработващите приложения за "Фейсбук" се появяват на фона на скандала с британската фирма "Кеймбридж аналитика" (Cambridge Analytica).
По-рано "Ню Йорк таймс" информира, че "Кеймридж аналитика" е можела да събере личните данни на над 50 милиона използващи социалната мрежа, за да разработи алгоритъм за анализ на политическите предпочитания на избирателите. Както разказаха на изданието бивши служители в компанията, алгоритъмът улеснявал разпространението на политическа реклама с цел потенциално влияние върху начина на гласуване от страна на избирателя. /БГНЕС
CHF | 1 | 2.00105 |
GBP | 1 | 2.27568 |
RON | 10 | 3.93076 |
TRY | 100 | 5.62834 |
USD | 1 | 1.83027 |
Последни новини
- 18:21 Чанинг Тейтъм в ролята на зъл милиардер
- 18:09 Сделките с недвижими имоти в Европа се сринаха до най-ниските нива от 13 години
- 17:57 „Европа може да умре“: Макрон със знакова реч и призив за укрепване на отбраната
- 17:46 ЕК: Украйна, Бразилия и Великобритания заемат водещите места във вноса на храни в ЕС
- 17:34 Лоренцо на Софка се отърва - прекратиха разследването за каналджийство
- 17:27 Плажовете вече ще бъдат достъпна среда за хората с увреждания, коментира доц. Медиха Хамза
- 17:25 Близо 1 млн. българи ще пътуват за Великден
- 17:15 Маникюр в оранжево - 5 идеи за дъждовните дни (СНИМКИ)